Riserva Naturale di La Sagesse


À a bocca di u manglaru in u sud-est di Grenada, si trova una di l' attrazioni isulani - a riserva al grande di La Saghess. A natura esotica, u coralli di u corale è a barrera, spiaghja di i laghi di salite, induve l'induve l'attenzione di i turisti. L'ornituloghi sò particularment interessate in a riserva, cum'è qualche spezie di vini rari vivenu quì.

Elementi naturali è abbitanti rari

U territoriu di a riserva hè circundatu di trè platelli attraversi cunfundati da splende i palme. L'antica foresta secca è un gran numaru di cactusini verdi chì cresce in u reservuggiu salinu hè di gran interesse à i viaghjatori. I fancianti di u snorkeling apprezzà i frutti bunichi.

L'ornitologi hanu bisognu à fà, perchè la Riserva Sagessa hè unu di i migliori piani per studienti l'uce in u so habitat naturale. Puderanu abbandunà l'abitudini di l'acelli di famiglie sfarenti, trà e quali ci hè un chjucu di u Caribe, è un catunu di caprettu è u yakana sittintriunali, è una heron verde. Stu locu veru paradisu ùn permettenu micca indifferenti un cunniscenza di vita salvatica esotica.

Cume accade à a riserva?

Da a capitale di Grenada , a citadella di Saint George , à a riserva di La Sagedes, pudete piglià un taxi o allughjà un caru. Ci hè dui viaghji. Per St Pauls Main Rd senza cunfitturi vi vene nantu à 27 minuti, a distanza hè 14,2 km. Se ellu sceglite a percorsu per u principale di u Circunente rd.Coru, a distanza hè di 17 km, è nantu à a strada vi sarà circa 30 minuti senza punichi. U trasportu pùblicu ùn si passa à a riserva.

Amatoriu aventureanu pò piglià un passaghju di quattru ori à a Riserva La Sagess, sceglie una di e trè rotulazione (via St Pauls Main Rd, via Eastern Main rd.Corinthe o via Morne Jaloux).