Pasta con mariscos

U pianu spaghetti in Italia si chjamava pasta. Preparate cù diversi salsi - cremosi, tomate, cù l'aghjunghjione di carne, furmagliu è ancu i frutti di mare. Eccu l'ultima opzione è avaremu aduprà per avè l'appizzazioni di preparà una pasta diliziosa cù frutti di mare.

A ricetta per pasta cù i frutti di mare

Ingredients:

Preparazione

Pigliemu prima u pezzu di mare da u bielerca di u cungirolliaghju u cunfine in a fria. Zucchini spaghetti di salitu. Dopu questu, sò ghjittati in u colander è aghjunghje 1 spinafu d'oliu d'oliva. È l'oliu restante hè cale nantu à una padedda, avemu allatu in l'agliu, passendu tramezu a stampa, è fretti per 1 minutu. Allora hè ghjucatu, è u peccatu (solu a parte bianca) hè cutulatu in aneddu finu è puru frittu. Aghjunghjite a crema, portanu un fogghiu, aghjunghje l' mascarpone è u parmezan. Oghje, stufa finu à chì a salsa hè grossa à dui minuti. Dopu tramugà u frutti di pane à a taverna è, mentri, preparanu 3 minuti. Scambià a pasta, appughjà di l'minuti. 2. Dopu quessa, a pasta da i pattinaggio cù crema hè immedtamente servita à a tavula, sprinkled cun pezzi di furmagliu blue.

Pasta con mariscos e funghi

Ingredients:

Preparazione

Prima, foglie frutti di panii: doppu l'acqua fogera, fate cocchi 5-7 minuti. À questu tempu, mine è tagliate i funghi è u pumadoru cù tagliati finti. Ognemu a cipolla, puliti i gambelli è potazzate in picculi pezzi. In una padedda, caliemini l'oliu d'aliva, pudeti esce un pesci di marocchina è fritilu durante 1-2 minuti. Allora aghjunghje cipudi è mushrooms, fate per 3 minuti più. Dopu quì, aghjunghjenu i pumati, mischjà tuttu è, sottu a tapa chjesa, ci avemu squastu circa 10 minuti. Intantu facenu pasta: spaghetti in spuntà in l'acqua salata in salitu. Quandu sò prestu, poni immediatamenti à i pate. U mo pratiche, siccatu, finamente chopped and sprottu in una padedda per i biscuttini di mare è i funghi. Capisce l'ùtili è l'puddicà per altru 1-2 minuti. Spaghetti hè sbrizziata cù u furmagliu parmigianu rossu è cumposta cù salsa. A pane cù i pagliaghji di mare, i funghi è i pumati sò imbruttulati cù paltati, olivi è olivi.

Pudete migliurà à questa ricetta è aghjunghje in a salsa di l'altru 100 ml di crema. A vi assicurà, a pasta cù i pani di mare è a crema cù l'aghjunzione di u pumchjeri vende bè dilizii.

Una ricetta per a pasta cù i frutti di mare in un multivariate

A panzetta italiana cù i frutti di mare pò esse preparatu ancu in un multivariate.

Ingredients:

Preparazione

A preparazione di pasta cù i pezzi di mare principia cù u fattu chì avemu prima fateurà spaghetti in una gran quantitata d'acqua salata, è mentri ch'elli si cocìanu, preparanu a salsa. Oghje l'oliu d'oliva in a tazza di a multivarka, cambie nantu à u prugramma "Bake" è fate u tempu di coccia à 20 minuti. In l'oliu avemu spendi l'agliu chopped, pasta di tomate, mischju. Dopu à 2 minuti, aghjusteghja u mejillone preziati è scorci di pelle, ponu esse cutati per mezi, o pudete lasciate solu. Pour à l'acqua è fate finiscinu tuttu. Quandu u spaghetti era struitu, l'arburuchjemu in un colander è a diffuse à a pignatta di u multivestore, mischjà cù a salsa, accendò nantu à u modellu "Celluificatu" durante 5 minuti. Dopu quessa, a tonda hè aperta, u spaghetti hè una mistura altra. Allora, tuttu hè, pasta cù i frutti di mare in u multivaristele hè prestu!

Avemu intesu uni pochi ricetti, cumu fà preparà a pasta cù i frutti di mare. Sceglite u chè vo vulete, è coccia più rapidamente! I vostri amori sò felice!