Meli di Pine

Questa preparazione hè particularmente utile per i friddi, gripe, angina, malatie respiratorii è per a so prevenzione. U pinu di u meli hà risuscitatu assai l'immunità, aumenta l'emoglobina è aiuta per trattà di assai malatii di u sistema gastrointestinali è di u musculoskeletu, ma si deve esse usatu in moderazione. I zitelli di trè anni ùn pò micca dà più di duie cullenade, è adulti - nè più di duie cullizzioni di boli.

Meli di pignotti di pinnacelli - ricetta

Ingredients:

Preparazione

I pomi cù u melatu ci anu cogliu in a primavera, nò più tardi à a fine di maghju, scegliendu per questu locu in u boscu, situatu à distanza da e strade è di e populazione. Cones devenu per esse veramente verdi è micca ancora aperti. L'arrimbà è fate l'acqua pura, per ch'ellu hè di dui centimetri in u nivellu da a superficia di i pani. Portonu u vasu cù u cuntenutu nantu à a stufa, calenzinu à fogghiu, rinfriscà a intensità di u focu à un minimu è suluzione a pezza per vinti minuti. Avà digià ottene u cuntinuu cù i pignotti è lasciate per un ghjornu per enfasi è infundate.

Dopu un ghjornu di u tempu, u brou riflittu hè sghertu è per ogni unu di a so litre aghjunghje un kilogramu di zuccaru granulatu. Pudemu u cuntinuu novu nantu à u focu è fretce u cuntenutu per fogghiu, affettu continuamente. Trascèttighjate u xarru di pinu in u caldu pianu à foglie durante una ora è mezza, da u tempu à u tempu aghjulendu a pratica. À a fine di a coccia, aghjunghjenu u ziddu di limonu o l'acidu di limonu. Dopu avè avutu u friscu di u meli di u pinu, l'avemu u sopra à u cane, copre cù una tapa è stabiliscenu in a fria. Per un periodu più largu di almacenamiento, dispensà a parison cù cuntenuti sterili, suoru è sottumessu à a manta finu à chì si fraccià solu.

Cù a stessa sugettura è nantu à u listessu principiu, u melatu da manufatti di pinaru o ghjunti hè ancu coccu. Questu hè micca menu savurosu è utile.

Ci hè una altra manera di fà u meli di pinu da i pignotti. Per implementà, i pignotti sò stati sfruttati è sburati cù zuccaru, pigghiannu duie parte di cristalli dolci per una parte di u pruduttu. Pudemu a meztrazione in un cuntainer di vetru, cupèrtulu cù un cap cap u pusitatu in un locu fridolu sottu à e cundizioni di l'uttene durante dui mesi. À u tempu, u melellu risultatu hè filtatu è utilizatu per friddi cù tè.