"L'invernu hè vicinu": detalls incridibuli di a scena di "U ghjocu di tronu", chì ùn avete micca osservatu

In più tempiu, u mondu sanu era guasi chjinatu à i monitors di l'ordinateur è TV in anticipazione di una nova stagione di sensilisimu seril "U Game of Thrones". E, sicondu l'avanzati, micca per nunda.

Hè cume chì u ghjornu di l'premiere, i siti chì dimostranu a seria eranu persacartati prima di a filma. Oghje, ognunu pò vede liberamente a nova seria di a staghione 7 di sta serie, chì hà cunservatu l'atmusfera di i partiti precu. In questa parte ci sò assai screnuti grandi, ma unu d'elli - hè specialmenti distinti. Sò surprised? Avà dicemu tutti i sicreti di l'ambiguu carattere - U cane, chì in una scena, mostrà a so umanità. Probabili, ùn avete micca prestu à fighjà davanti à sta scena! Attenzione: a publicazione cuntene spoilers!

1. U cane è a Fraternità senza bandieri avvicinanu a casa abbandunata. Berik suggeria truvà un refugiu, ancu chì u Cane hè categuricu contra.

Queste persone ùn vole micca vedà quì

2. E forsi ùn avete ricordu, ma avemu vistu quì chjucu prima. In a stagione 4 in a terza seria, l'omu è a so figliola offrennu u Cane è l'Aria per refugghiarisi in a so casa.

3. L'omu uffrì u travagliu Psu, ma invece u Cane hà pigliatu à u scocchinu è u spedinu. Hè stu attu chì urdinò à Aria per chjamà u Canu "u pessimu omu in tutti i Setti Setti". In l'accusatori Canu solu hà dettu chì più prestu o dopu un omu è a figliola moriri, perchè l'invierno s'acchjuse.

Sì u pessimu ghjente in tutti i Setti Setni!

4. Per quessa, in a Staghione 7, ci hè un cuntrastu cusì impurtante in u cumpurtamentu di u Canu, quand'ellu andò à a casa.

Hai un ale? Forse chì anu una ale ...

Ùn averaghju micca. Ùn avete micca

5. U ghjornu Perchu vede chì u so babbu è a figliola anu morse, hè chjaramente in elettu. Ancu si dici chì per ellu ùn importa micca.

Ju diceraghju chì ghjente manghjendu di fami, è a picciuttedda volia à esse più per elli

6. U ghjugliu ùn solu s'intisperà di intarrurà u babbu è a figliola, ma leghjite ancu a preghiera chì u babbu di a picciotta pronta in staghjoni 4. Hè stata impaciente da u mumentu.

Vulemu dumane à u Signore per esse misericurdenti .. Demande à u Signore per esse misericurdenti ... Pianu pianu di scriviri tutti? Ghjè andatu, ùn aghju micca scurdatu fora di e parolle. Purtate, murì

Fà Canu ùn hà micca scurdatu di tutte e parolle di a preghiera, ma ellu amparò da u so attu ch'ellu era criscenu. Cresce, prima di tuttu, cum'è una persona.

7. Eccu avutu una altra prova di u crescente emuzioni di u Canu. Puderaghju indipindente una tomba di u babbu di a figliola. I fanali prefete crede chì u Cane era un segadoru sigretu in Brienne, mentri tutti ci cunzideru di morte.

8 Ma i cavalli ùn sò micca l'unica ora impurtante in questa scena. Eccu a Thoros.

Toros: "Per una persona forte chì site troppu faciutu faciani francamente.

U cane: "Ùn aghju micca paura di certi bacheri calva cum'è stanu."

Cane: "Pensate chì vi pò fà piglià una persona di u tozzu?"

Cane: "Calva".

9. E fate un ochju un pocu imutu in u focu.

Questu hè veramente surprisante, perchè u Canu teme u focu chì u fratellu "hà spulatu" a so strada direttament in u focu. Ma ùn solu ùn hè impurtante quantu u cane riflissioni à u focu. À quì stessu mumentu, sparsi una visione di una parolla di ghiaccio, induve hè un mare è un casteddu biancu, simili à a punta di freccia. E vede u mortu, chì sò passate da e milie.

10. A menzione di u casteddu in a muntagna suggerisce l'idea di u casteddu di Kliganov, ma dopu assai cuntenenu chì questu hè u Rappressu Orientali da u mare, induve neva hè statu mandatu prima.

L'ultima volta chì avemu vistu u Re di a Nuttra hè in a Casa Fuerte. U casteddu più vicinu à questu hè u Ritorna Orientali da u Mari.

Questu hè induve marchjà.

11 U in u trailer pòstate u mumentu duvellu chì Canu si scopra a Bianca.

Ancu s'ellu ci hè una pussibilità chì u Cani prima visita Winterfell per celebrà a festa. In ogni casu, questu quì u so fondu per riflessione.

12 Scuprite Forsi, i pinsamenti di i fanni sò veramente infundati.