Partitions di vetru internu

Spessu un appartamentu-studio o simpricamente una grande sala deve esse divisu in spazi funziunali. Per esempiu, in una sola stanza duvete una cucina è un locu per u restu à u stessu tempu, per chì avete bisognu di separà a vitra cun pate, un frettu è altre appruvisivu di l'uttene di u salottu. Per questu scopu, altru mobili, pantalone di tedesci, brick e ghjuvatu, pappagalli di plastica chì si ponu esse usati. Ma hè altru un altru, perchè manera pocu cumuni per risolviri u duminiu dumanu - particeddi di vetru internu in l'appartamentu. In seguitu, stu metudu di a zonificazione era utilizzata principarmenti in l'edificazioni di l'uffiziu, ma cù a diffusioni di l'estilu mudernu questa decisione hè diventendu sempri più populari è hè induv'ellu valtu un studiu detallatu.

Tipi di particeddi di vetru interiore

  1. Partitions di vetru fissi . Per l'arrangementu di strutture fissi, un vinu temperatu ghjuvatu hè utilizatu, avè ideali eddi puliti. À una superficia di concchi è brianza, stu tipu di partizioni hè fatta cun un attrezzi fiable. I porti trasparenti pò cumplementà u muru artificiale eleganti. Hè ancu possibbili di custruisce divizzioni da u bloccu di vetru, ùn sò micca solu resistenza di u focu, ma ancu mantene u calore sanu.
  2. Partitions di u mutuu . A custruzzioni particulari à u pianu è i muri ùn esigene micca sta custruzzione, ùn sò micca rapididi è rigidi bassa rimbursioni quì. A fiducia hè furnita da un sustegnu speciale. Questu permette, se ne necessariu, reorganite e particeddi interni di vetrina lampanti in a stanza cambiatà a mudellu à pocu di minuti. Strutturi mobilii sò limitati in grandezza, ùn devenu micca esse più di 3 m in altitudine è 1.2 m in larghezza.

Ancu l'apparizione di queste righjine hè abbastanza presentable, hè necessariu di calculà tuttu ciò chì anu combatu cù u restu di a situazione. Partitions interiore di vetru in u legnu di legnu sò bè ​​adattatu à u stilu classicu, ma u pezzu di metalli o di plastica sò megliu in u mudellu mudernu. Un rolu impurtante hè ghjucatu da un disignu artìsticu nantu à u vitru, hè necessariu ch'ellu sia appruvativi è micca spòglie a cumpusizioni.