Flor Aglaonema

Questa cute plantu di a famiglia Aroid in a nostra cultura hè utilizata com'è una stanza. In a natura, crecieghja in i costi di corpi di acqua in i boschi tropichi di l'isuli di u Archipelago Malayu è l'India di l'Uri. Per una vita riescita in casa Aglaonema hà bisognu di creà e cundizioni adattati.

Cumu cultivà una fioritura Aglaonema?

A pianta hè megliu trasferitu nantu à i venti uccidentali è uccidintali, se ne necessariu, ombrezza di a lumera brillantissima. U tarrenu di l'Aglaonema li piaci u ligame è di solitu, è a pignata duverà torna ridette u sistema di e razziò - e poi a folla sarà più crescente.

U microclima di sta pianta anu da simule à e tròpuli - da esse umdu è caldi. Aglaonema crece bè à una temperatura di + 20-25 ° C, è in i mesi d'invernu - almenu 16 ° C. Tempi tematichi di temperatura, ancu cuscini, sò completamente inacceptable per questa bellezza tropicale.

L'acqua di u fiore duverà esse abundante, ma solu s'ellu u pianu in u puchu tenu una permeabilità suffirenzi di l'aire è l'acqua. L'alimentazione hè fatta 2 volte à u mesu, vicinu à a cascata, si deve esse tolé.

Aglaoname varietà

Aglaonema - "relativo distante" di a diffenbachia chjamata à tutti - in fattu hà assai variità.

Cusì, a casa di fiore di Aglaonem modesta hè u follatu verdure è appartene à a spezie più tolosa chì sò tollerante di sta pianta. Ma Aglaonema mudificà, à u cuntrariu, hà surtitu variegatimi foglie di parechji culori è boni boni aspittesi. Sì avete vistu mancu spieglii è picchi nantu à u follatu, pudete sapere - in fronte di voi, l'Aglaonema hè ribbed. A superficia di pallita grisurosa hà un fulmini iglenoid cù capelli rifflutti, l'arbulu di quale hè spessu fermamente ramificatu.

Hè bisognu di sapè chì un aglaonema di qualchi tipu purifica l'aria in a camara, chì allevicanu di e sustreni dannigghiuti, cumprendi benzene è ancu infezzione estreptococca . Ma deve esse cunsideratu chì u zucchinu di sta pianta hè tossica, perchè deve esse attentu à traspurgiunà Aglaonema, in modu di mantene in un locu cù i zitelli è di l'animali.