Feeding baby da 3 mesi di vechja

Trè gruppi di l'alimenti sò chjamati alimentari cumplementari, chì pocu poni sustituverà u latte furmagliu:

Tuttu u restu, cù ciò chì u zitellu hà acquistatu in u primu annu di a vita hè più corremente chjamatu "nutrition proofers". Parechji pediatres moderni cose chì valenu da circa 6 mesi à cumincià à alimentà un zitellu. Ma causa di certi circustanze (mancanza di latti di a mamma, malatie materna, prematurità, etc.), hè necessariu di presentà u primu attrae in 3 mesi.

Scopu cumplementariu da 3 mesi

Dopu mi cumencia è qualchissimu cume di attraversu à sceglie in 3 mesi? Ci si deve esse cumpresi chì l'acchèttu di ogni zitellu sianu individuu. A maiò parte di cumincianu à catturà cù a patata di frutta e verdura. Se ci hè un prublema cù u pesu di pesu, vale da vede da iniziu u zitellu à i cereali di lattini, chì ùn cuntene gluten (una proteina cuntenuta in i cereali) - sourcage, rice è corn.

In questu modu, pudete intruducerà u zitellu à purcinu o patate. Ma ùn si scurdate di a gradualità - in una settimana solu un novu pruduttu è solu dopu chì tù sì persuvinatu chì u zitellu hà adattatu à l'alimentu avianu. E vedi u catedra, se ha cambiatu, pudete tene in furia, o u pruduttu "ùn hè micca" per u zitellu.

Prima hè stata accettata cum'è prima famiglia cù l'alimentazione d'adulti per fà u zuccaru. Ma l'adulti moderni anu pruvatu chì l'aciditati di frutta chì cuntenenu u zucchinu in una quantità maiò anu un malu effettu supra a mucosa gàstrica, anche in tutti i recomandanti è e tàvule di a introduzione di l'alimenti cumplementari, u restu di u graftu "juice".

Per fà fà più faciule di capisce ciò chì a dieta di u zitellu deve esse 3 mesi, ti dugnu un tabellu.

Hè bisognu chì a tavula è l'schema di introducione l'alimenti cumplementari sò apprissimati. A tassa in generale hè stata sparata in u 1999 è ùn hè statu agitu da questu. Menu più detallatu è indipindariu, avete bisognu, senza esità, di discussioni cù u vostru pediatricu!

Modu è norma di l'alimentazione in 3 mesi

Sì u zitellu hè nantu à l'alimentazione artificiale, da quandu à 3 mesi hè megliu adduvi à l'urdinatore, in quale l'interazzione entre migdi ùn sò micca menu di 3.5. I misurifici artifici sò imbullati più di u latte maternelle, da questu l'intervalu di tempu.

Mentre pudinebbene adupiratu, i medichi pariri puru aderiscenu à 6-7 unicu solu. Ma, in questu casu, nuddu pruibisce l'alimentazione più freti si hè necessariu per u zitellu.

E avà avemu a calculà quantu u zitellu ùn mancunu di ghjornu è per un manghjatu. U normale u zitellu 3 mesi devendenu à 1/6 da u so pesu per ghjornu. Se, per esempiu, un zitellu pesa 6 kg, da un ghjornu, duverà manghjà circa 1000 grammi. Dividianu 1000 g da u numeru di alimentazione per ghjornu è avè ottinutu u vulume di una alimenta. Ùn hè micca una aritmetica complicata.

Impurtante

Ricurdativi chì ùn pò micca intruduce e cugliarii cumplementarii novi platti, se u zitellu hè malatu o sapete chì una vaccinazione hè vendu in u futuru vicinu.