Cunfittura di vegetalis vegetali

Fezalis di vegetale hè bonu micca solu in preparati unsweetened. U meltu, coccu di sta verdura, hè ancu uttinutu à altitudina, sopratuttu se hè supplementatu cù frutti citrati o altre frutti.

Cumu cunfittatu l'oca di vegetalis vegetalis - ricetta cù limonu

Ingredients:

Preparazione

Prima di uttà u physalis vegetale per a preparazione di cunfettu, deve esse pulita di "coperto", lavatu bè in acqua calda è stata presa in acqua di ferita per un dosi supplementu.

I frutti pò esse tagliatu in tagliate o à a tarrazza inutilità, ma in questu suprattuttu avete bisognu à trasfurmà in parechji posti in un pappu. Da una parte di u zuccheru è l'acqua, coccia u zuccheru, anche aghjunghjendu limonu, sliced ​​together with peel, è pour u feraghju aromatic, liquido ligeramenti frizzante, physalis. Emplacemos a pratica nantu à u piattu, aghjunghje u zuccaru restante è cresce cù frequentu si prumesse in fogghiu. Cogliu a marmellata per cinque minuti, apila u focu è permette u trattatu frescu. Repetite u prucessu di cinque minuthore fogghiu è friddendu à a densità di l'intricatu, poi poverà micca nantu à fretti sterili stabiliti è l'abbanduneghja sottu a "cappella" prima di rinfriscà.

Inoltre, cunfitturi di fezalisa vegetale cù aranciu, chì hè aghjuntu à l'ammontu dispostu in uce di limonu à a culinaria di u sciroppu. Assicuratevi di perdiri l'ossi, chì spessu ci acompanyanu i citrati, affinchendu chì a so amoriità propria ùn spona u gustu di a buttrega.

Cunfittura di fezalisa vegetale cù prugna è manzili

Ingredients:

Preparazione

Fezalis di vegetazzja hè assicurata perfezziona durante u cunfettu cù manzili o prugna. In questu casu, preparamu un trattatu cun elli.

Preparate a Physalis, dopu avè scumpigatu è avè lavatu cun cura una struttura pegi. Suttenemu u fruttu in acqua di ferita per un paru di minuti, è poi chjori è cut in quattru parti. U culi, chjucu à mità, sguassate l'ossi, è dividite i mitati in dui parti. I mazzi sò puru puliti, cutà i nuclei, è a carne hè ruttuta cù i lobuli, chì sò chjappu in mezu à dui.

U zuccaru hè cumminatu in una pienza cù l'acqua, caldata cù cuntinuvisi cuntinuannu a fogghiu, poi pozzu tritughjule di u fisalisu cù fruttu è esci da un paru d'ori. Calentaiu a piezzu à foglia, fate un pocu di minuti è a novu lasciemu per friddà. Ripetemu u prucessu finu à ottene a densità di u melellu intruduce, dopu à quale l'aghjunghemu nantu à u cuntinuu sterile, u segellu stampatu è mette sottu un "capeddu" per l'esterilizazione naturali.