Cumu pudendu amparà nantu à una corda?

A corda hè u mezzu cardiovascular più compattu, simplice è efectivo. Dopu averebbe maestru di diversi tipi di saltimi, hè pussibule di rinfurzà i sistemi cardiovascular è respiratorii, aumentanu a durabilità, tonen i musculi di l'organiziu entero è, in generale, rinfurzanu u corpu. A maiò parte di e persone salto intudumente, ma ancu s'ellu si ghjunghje diffiscenzi, pudete master l'esercitu per correttu cullendu a corda è avè amparatu a tecnica.

Cumu capisce à saltà nantu à una corda: istruzzioni per i principianti

In parechji rispetti, u successu è a facilità di furmazioni depende di manera correctamente chjina scelta. Ci sò parechji principiu impurtanti chì deve esse cunsideratu:

  1. Hè impurtante di sceglie una corda, chì hè ideali per a larga. Per questu, avete bisognu à pisà a parti cintrali di a corda, affinchendu i manichi in i mani. Sì, fendu pusà e to palme à u livellu di i vostri armpiti, vede i linii stirminii di a corda, aduprate a dimensione hè assuciata correctamente. Sì li pensi ùn righjunghja à l'armpiti, o a corda hè sustinibulemente più larga di quella linea, vale a pena sceglia una altra opzione. Chjama longa serà cunfundita, ma troppu curta si stumbleranu è ùn permettenu micca di sviluppà u tempo necessariu.
  2. I prestaturi crede chì l'ottellu otticu di a corda duverà esse ligeramente menu di un centimetru (0.8 - 0.9 mm). In questu casu, ùn deve esse micca voce è lumera, ma piace un pesu - questu facilitate a furmazione.

E persone chì gustate per vede risultati è seguite i passi sò cunsigliati per cumprà una sarra cù un bagnu di spiegà o gastru calori. Queste aghjunte perfezziunate è aiutà à sbattie i so propri registri.

Comu regula, hè a scelta bona di u simulatore a ghjucà decisivu in a quistione di cumu capiscenu a saltà veloci nantu à una corda. Sì a corda hè troppu luminu, curtu o longu, invece di a furmazione efficace esse prublemi cù a tecnica di u performance, chì ultimamente duci a motivazione.

Cumu pudendu amparà nantu à una corda?

I più fundamentali è accessibile sò i dui stili principali - saltendu cun cambià di peri è salta à nantu à dui peri. In regula, quandu passava i normi per l'educazione fisica, hè necessariu d'utilizà l'ultimu metu. Per quarchi, hè più complexu cà l'altru, ma cun perseveranza è perseveranza pudete a maestru.

Cusì, cunfundini a tecnica di saltà in dui peri:

  1. Stand up straight, legs together. Pigliate i manichi in u palme di a manu, dà i vostri braccia à i coddi è ligeramenti sparghjera à i costi, è u passaghju nantu à u mità, affinchendu a corda detta di voi.
  2. Fasce i vostri brazzci in i coddi, tira a corda davanti à voi, fendu un cìrculu cù e vostre mani.
  3. Videndu a corda davanti à voi, avete bisognu di saltà, toccu u pianu cun i vostri puntelli.
  4. Se ùn pò micca saltà annantu à u primu pruvatu, pruvate a stessa cosa più prestu, o cumincianu u salta un pocu prima. Dopu à cumprendre chì avete impeditu di fà l'esercitu, averà facilmente a maestru di a tecnica proposta.

In a question di cumu capisce à saltà a corda, a perseveranza, a persistenza è a furmazione regula sò impurtanti.

Ci hè una seconda tecnica famosa - saltu cù un cambiamentu di gammi. Qualcosa questa sta opción hè più faciule ch'è u primu, è di qualcosa - più difficili. Hè impurtante pruvà à sceltarete qualcosa di u vostru propiu.

  1. Arrìzzati diritti, i peri quì sopra. Pigliate e manicures in u palme di a manu, apprezzate a mane di e mani à i costi, è passene nantu à u mità, affinchendu a corda da voi.
  2. Fasce i vostri brazzci in i coddi, tira a corda davanti à voi, fendu un cìrculu cù e vostre mani.
  3. Quandu vi vede a corda di fronte di voi, avete bisognu di saltà, è avete prima mossi una stesa, è poi - u sicondu. I peri ùn falenu micca à u pede integrale durante l'esercitu, ma solu i mitjoni tocanu in u pavimentu.

Dopu avè maestru di a tecnica, hè impurtante per apprendre gradualment in u sviluppu di a tariffa massima. Per principianti, salta ancu per un minutu pò esse una fatica tediosa, cusì principià cù un pocu entrenamentu, è aghjunghje u tempu.