Cume l'abesti di melone facenu u meli?

Honey hè cunsideratu unu di i prudutti più preziosi nantu à u globu. Hè assicuratu cù assai malatii, è anch'ellu una capacità unica per ristabilisce a cumunicazione trà l'organi è crescenu l'immunità. Malgradu u fattu chì u pruduttu hè utilizatu da parechji, pochi pirsuni pensavanu cumu si a fugliale hè fattu.

Cume l'abesti di melone facenu u meli?

Per cocce un kilogramu di melellu, l'apicultori accolta circa 10 miliuna di fiori. A so veloce alcuni alcune 65 km / h, è cun una carga di circa 30 km / h. Hè stimatu chì questu modu hà di viaghju 10 volte più di a circunfirenza di u globu à l'equatori!

Cumu l'abi di u melone aghjaranu u melu? I fate cù a so probosci. Prima, a apicultore recicla u nettaru è si mette cù u ventrizu. Allora vola à l'abbitanti, chì vanu guardate per assicurà chì nisun altru insettenu scrivenu in u bugghiu, è hè liberatu da ellu. U nettaru di l'apicultori ociuti si mette in un ventruculu per trattà l'apicultore. Cumu fà u melu? U necciu in u ventriculu, cù l'aiutu di prucessi complexi, passa sottu u processu, chì prima principia durante a vendita stessu.

Dopu a trasfurmazioni in u ventricu, u nettu passa à a tappa di a trasfurmazioni in u meli. U bee-recepteur impuneghja i so proboscis per andà, è allungendu è svolge una goccia di nettu. Questa prucedura, volte 130 volte. Dopu questu, l'apicultore si trova una cellula di cera di liberazione è piantamente appicca una calata. Ma u meli ùn travaglia micca in questu modu, cum'è u neccheru hà bisognu à esse arricchisci cù enzimi è di eliminà l'excrementu umidità da ellu.

Cumu a melia travaglià?

Per fà u melatu, una gota di nazziunale cù una apicultore hè attaccata à u muro di a cima di a cera. Questa hè una tècnica sensibule, perchè e cullandi avianu una gran superficie di evaporazione, perchè l'umidità esciva più intensiva. Inoltre, a circulazione di l'aireificazione supplementariu in u bugghiu hè creatu da gràzia à l'alioni constante di l'ale. L'apicultori viaghja una zucca di nettu da una cellula à l'altru finu à ch'ella diventa voce.

Cumu hè megliu u melu? In più, u nettaru hè arricchisci cù l'acidus organici, l'enzimi è i desinfettatori di u ventri à l'apicultori. Allora una tale cascata ritruva in a cellula di cera finu à ch'ella diventa in u meli. A cera di cera, assuluta da u meli, hè chjusa cù una tapa di cera, è u melu pò esse guardatu in parechje anni. Hè sorpresa, in una stagione a famiglia di a famiglia pò cumprà più di 150 kilogrami di meli!

Cusì, l'apicultori culliginu vunciu valore, prucessu, enrichdu incù enzimi, è a persona di issa extracte di u meli, u bumbiu da i panelli. À a listessa ora tutti i travaglii principali hè nantu à l'apicultori, chì una persona cum'è sè ùn avè mai avutu coped with so many functions. E perchè ùn abessi di melanu facenu u melu? Realmenti per a persona? No, u meli ùn sò micca solu fatti per l'abi da l'omu. I mancianu è arricchianu u so corpu cù vitamini. L'omu solu in u corsu di u tempu hà amparatu da e so pruprietà utili è accuminciò a usalla pi lu so bonu.

Propizziu utili di u melatu

Molti avessanu chì quandu l'acquistu di u meli hà un statu grossu, è cù u tempu si ponu difficiule, perchè hà a pruprietà di u zuccheru. Ma questu ùn face micca e so propieture curativi. A meli hè assai utili a trastornamenti metabolichi, perchè du 22 di 24 microelementi cuntenuti in u sangue. Inoltre, grazia à ellu, pudete restaurà u prucessu di a digestioni, perchè u melatu cuntene ferru è manganesi chì influenzia positivamente stu prucessu. Inoltre, stu pruduttu hè utili in i malatie corse è rinforza u sistema nervu. Contene vitamini A, B2, B6, C, PP, K, è H. Honey aghjusta u livellu di l'emoglobina in u sangue, stimula u sangue è migliurà a nutrimenta di tissuti. Hè indispensabile per e malatie di u fieru, affundamenti, è hè ancu una excelente fonte d'energia.