Chì ghjè u periculu di una picculu fussia?

L'arburiche sò arachnidi petri, a maiò parte di quelli vivi in ​​u locu è cresce à annunzià a materia urinale, ghjucanu un rolu impurtante in a furmazione di l'humus. Quessi carobuli ùn sò micca periculosi, à disprezzu di i fratelli chì vanu in l'erba. Ci hè pocu pocu spezie d 'agenti infittivi chì anu amminazzannu l'umani, in ogni modu, sicondu un studiu medicu, ogni quintu mite chimucera à u corpu hè encephalitic.

Malatii da una picculu fudda

Un bug chì hà acquistatu in a pelle pò infectar una persona:

A malatia periculosa chì si sviluppa dopu una piccula fossa hè l'encefalite, in u quali u sistema nervu cintrali hè influinzatu. In u 2 à u 20% di i casi, a malatia hè una risposta letale. A menudo, e cunsequenze dopu à un muccuni di l'arganciu di l'encefalite sò ridduciuti à a paralizazione di i membri è incapacità.

Cumu travaglia a carrata?

U tempiu di l'attività di i ticks hè di maghju - sittembri. In contru à l'estereotipu, l'insetti ùn cadeanu micca in un omu da l'arbureti. Scurciate nantu à a terra nantu à l'erba è di rami fallenu. L'arburatura ùn vedanu, ma anu un sensu excellentu di l'oliu. Sensendu a vittima, sti animali sò sulitendu à i scarpi o a pierna di l'omu, è poi scopre a robba.

Quandu a carica piace à a pelle, injecte un anestèsimu, perchè u momentu di u muzzicu resta in nota. Ma mentri l'inseccu cresce in u corpu à circà un locu "masticatu" di muzzucu (armpiti, stomacu, dobordi interni di i coddi è i ghjinochje, dopu à l'aricchi, l'inguernu), pudete sentulè è si stende. Hè impussìtante di scuzzulate a robba di u tick.

L'aricchi di sucacciu pò esse di sangue ancu più di u so stessu pezu. Un animali famatu hè un grandore di circa 2 à 4 mm, è una freccia di drunziunatu drentu à 1 a 2,5 cm.

Primi aiutu cù una picculu fudda

U ticke deve esse sbulitatu da a pelle. U so taurus viaghja sguinni nantu à a superficia, è solu a probosci hè in a pelle. Pudete eliminà l'arganu solu se tenete un antisepicu nantu à a manu - a ferita dopu a piccula muzzica hè deve trattata. Sì quellu curazu ùn hè micca truvatu, pudete contactà in u centru meditare vicinu.

Ci sò dui modi effittivamenti di estrazzioni a tick:

  1. Thread . Un filu forte (o un chjinnu finitu) hè di circa 15 cm in una parte di u mediu di un bucleu hè attaccatu, chì hè sottumessu nantu à u corpu di l'insuccurà quellu chì hè pussibule à u pruvossiscu chì hà mossu in a pelle. Dopu quì, l'estremità di u filu si move left-right. Ùn puderebbe prestite, altri u corpu di a ticke saldarà, è i pruvossi si fermanu.
  2. Pinzetta . Pulitichi medichi o pinzelle ceccili, u corpu di a caratteristica hè stata cun tezzu currettamente o à l'urugalmente (in una direzzione).

Sì u pruvossu di un animali resta sottu à a pelle, u situ di u muccuni hè trattatu cù l'alcool, è in seguita u "reste" di a ticke sò trattati cun una agulla sterile, cum'è una splinter.

L'insiccu deve esse situatu in un vale chjuderaghju è purtatu à una stazione sanitarie, induve hè ghjustificatu se l'animali era un trasportatore d'infeccion. Sì cusì, avete da cuntattà immediatamente u vostru duttore.

Inoltre, una visita à un duttore pò esse postposta si:

Mètichi di prutezzione contra e ticks

  1. A prutezione chimica - varii Aerosols, chì prucessa e vistite è a pelle aperta davanti à andà in u boscu.
  2. A vaccinazione hè pertinente si avete da travaglià sistematicamenti in un munzeddu di ticks. A vaccinazione hè fatta in trè tappe è protetta solu da l'encefalite.
  3. Prufissiata di l'emergenza - in 72 ori dopu à l'intricatu di l'encefalite cunicienta facenu una ingezione d'immunoglobulina, disignata per "bluccà" u virus.

Attenzione! Andendu in vacanze, scopre in anticipu induve l'estazioni sanitarie è epidemiulogica più vicinu hè situata, è portanu un antisetticu è e pinze.