Chaenomeles - pianta è cura

Chanomeles, o quince japonesi, hè una pianta chì cià càlamu nativu di u Giappone, chì prumove in bellezza, è ancu pruduce frutti assai utili. A Chaenomelè sviluppa bè in regioni cù un clima cale. In un terrenu cun temperatures lower, l'arbulu fode falla. E règule di a pianta è cura di i chanomelli seranu discututi in questu articulu.

Sceglite un locu per cultivà

Chanomeles hè assai piacevule di u sole, cusì hè megliu sceglie un locu illuminatu per u sante. A pianta sviluppa bè nantu à u lettuce è fertili, hè un pocu peoru per elettu un situ cù a turba per u sante. Sìmpulu u codice japonese in u sali alkaline, puderete pruvucà una malatia di e casu. Cusì, u situ bisogni per u sbarcu di u chaenomelis serà un spaziu di risorsa di u ventu in u latru sudu.

A pianificazione grandica

A piantazioni è cura di i chanomelelli (quince japonesi) precisa cumpurte cù certu regule. Cusì, per esempiu, cultivà e piante nantu à un postu permanente hè megliu in prima primavera. A pruduzzioni di u luni hè ancu cunzidiratu possibbili, ma a probabilidade chì l'arburu serà più valore. In un fossu cù una prufundità è di un diametru di a mità di metru, preparatu per u sembra, hè necessariu definisce 2 cati d'humus cù supplimenti di superfosfatatu, nitratatu di potassiu o fustu di lignu.

U sistema di e razzi di chanomelli hè assai sensible, perchè a pianta ùn pò micca tollerà u trasplante. Sceglite un locu per piantazione di una pianta, ùn avete micca rimessu à a pianta. L'arbulu di codre japonaise pò assicurà è cresce in u locu in un locu durante più di mezzo centu.

Cumu a cura l'henomeles?

U cura è u cultivo di chanomelè significa paghjella regulare di u tarritoriu annantu à l'arbulu, in particulari in l'estiu, è scuzzulate da e male. In u primu annu dopu avè campatu in a terra aperta, ùn hè megliu micca di utilizà qualsiasi dressing top for quince japonesa, perchè i fertilizanti pò creme l'argani fragili di a pianta. In l'annu seguitu, in a primu mannatu, l'arbusto fugliale cù minerali fertilizante è organico. Sì in l'invernu in a vostra regione, a temperatura di l'aria ci hè assai sottu e cero, invechjava per inviernerà a castagna chì deve esse coperta cù fogli, o lapnika.

Riproduzione di Chaenomeles

Unu di i modi più effittiva di ripruppadimentu hè di suminà. A piantazioni è cura di chaenomeles hè facilmente realizatu in casa. Inoltre, a pianta pò esse spiecata da scorci e rapinti, ma tali metu pruteghja i risultati worse.

Crop Chaenomeles

U coddu Japanese hà tolleru a poda è haircut, ma per a presenza di spine ùn hè micca assai piacevule. Cusì, avete bisognu di cumprà guanti di longu giardinu per u travagliu. A prudine indispensente di u chaenomelis deve esse fattu ogni molla, eliminendu i rivolti secchi è danucati.