Cumu cultivà una sumente d'un albiticu?

Qualsevol horticulteur dilettante sapi chì hè faciule di cultivà un fruttu d'un ossicle - apple, prune o alberole. Chì avete bisognu di sapè nantu à a pianta d'un albiticu cù un ossu, leghjite.

U cuncetu di l'albitori di l'ossi - per è contru

Per aduttà u fruttu bonu fruttu, assai adduveranu chjuche è rossi babbu. Perchè, perchè, per crede d'apricot da un ossu, se pudete micca cumprà una compra di mudedda? Ma perchè:

Ma à u stessu tempu, per ghjunghje l'ughjettu di l' albicelacu , hè necessariu di fà un bonu sforzu à ellu una bona simplicità è cura di una pianta nova.

Cumu suppostusà una bocca d'apricot?

U materiale per u siveramentu hè sceltu à cumpagnia. Hè bisogna un ossu da un albicanu cultivatu in a vostra zona. Ùn aduprate micca frutti impurtati. L'Apicottu stessu, sceglite un ligne, ligeramente aghjettatu, è cun facilità di carne. A petra sia lavata è secca per parechji ghjorni.

Comu regula, hè pussibile ghjudicate un ossu di albicocu in casa, ma solu à l'iniziu iniziu. Hè cunsigliatu di pona u spruta in u terra aperta, perch'ellu serà resistente à i fluttuazioni atmosferichi. È ideale, puderà plantà l 'osso d'apricot in una trinchera longa è longa è di humus à una prufundità di 6 cm, è in l'esperanza di primavera per l'apparenza di glieddi chì sò digià ghjunghje endutudu naturali.

Se decide u prupositu d'apricots in a primavera, a pustera deve esse stratificata è fugliata quandu u permettenu u tempiu (in solitu l'aprili).

I Coperzioni di muderni di alberi in u primu annu hè cusì. E corsi giovani chì ci anu da esse coperto cù bunietti di plastica cutuliosa per evità di danni à e prugne, lènidosi è i picculi rosati. À l'estiu, fate riditatu regularmente è dissiccà cù fianchi a fossa. Per u primu istesu, i pianti sò u tempu d'assicurà bè, è da u vaghjimu u vaghjimu ponu esse trasfurmati in un locu perpetu.