Quandu si piantava l'agliu?

L'alli hè un veru estremamente utile, cunnisciutu micca solu per i so qualità gustativi, ma dinò per una varietà di propietati curati. Ogorodniki-amateurs, in particulare principianti, spessu si sapi quantu corretamenti è quandu a pianta l'agliu? Hè ben cunnisciutu chì questu ùn hè micca un capimatu capimaghjolu, ma ci sò parechji sfumezza in a pianta chì deve esse osservatu per piglià una bona vendita.

Alloghju invernu è primavera

U tempu di piantazione dipende nantu à u tipu d'agliu - invierno è primavera. Per distingue cù elli hè assai simplice - nantu à a testa. L'invernu hè distinatu da un pocu nùmmuru di denti enormi è di una corta densità. I ciurenu i flecceddi di u fiore chì tira fora sò densu è forte. Aghju Spring hè cunsistenti di setti di denti di diminute di formi diffirenti, è ùn anu micca liberatu frecce. Sicondu i reguli, u pranzu d'invernu si sferenu "in winter", questu, in u vaghjimu, è di l'albitori di primavera hè cultivatu.

Ma qualchissia cuncienta pianta l'agliu in u vaghjimu per ùn mancarià u materiale di piantazione in casa, induve pò esse deteriorate è secca. Ci hè un granu racione in questu - semene chì ci necessariu durà un pocu tempu in u friddu è in u riposu, u invernu in cundizioni ottimali per elli. Ma à l'altra banda, se l'invernu hè troppu friddu, ci hè risicu di stà in a primavera è in tutta l'agliu. Dunque, a megliu soluzione hè di furnisce dui letti per l'alli - una per l'inguernu, chì deve esse pianificatu in casca, è l'altru - sottu a primavera, chì deve esse in casa, finu à u tempu ottimali per u disembartamentu.

Comu piantà l'alli per l'inguernu?

U megghiu mesu per a pianta di u granaghju hè u settembre. Questu hè dovutu à u fattu chì, prima di l'accuminzamentu di i friddi constanti, l'agliu debite ravità, e lascimenti prufundanu circa 10-15 cm, ma ùn avè u tempu d'attaccà e foglie. Sì landu dopu, a probabilità hè chì ùn hà micca avutu u tempu di cunsulidà stessu in a terra è simplicemente micca invaghitu.

Avete da principià cù a preparazione di u tarrenu, avete bisognu à fà 2 o 4 settimane dopu à l'u tempu mistu di cultivà l'agliu. Prima hè bisognu di decisu nantu à u situ di pattore. U lettu deve esse in un locu seccu è luminatu. Ricurdativi chì l'àgghia li piaci u bagnu di terra, fertili è neutru aiuole à l'acidu, perciò megliu se i "precursori" di l'agliu sò pumpkin, col, fagioli. In u locu duva l'alli è i cipudine erani addivintati crescati, ùn puderebbenu sviluppà à 3-4 anni.

Allora putemu introduverà u fertilizante : per ogni metru cadu di l'aria, hè aghjuntu un bucket di compost o humus, una vetru di farina dolomita è una cullizzioni di nitru di fosfatate. Dopu à questu, avete bisognu à scavà u pianu à una prufundità di 20 cm, formenu leite è processanu cun una suluzione di sulfu di cobre. A suluzione hè preparata da u calculu di 40 g per 10 litri di acqua. Prozacanu 1 m² in un litru. I lupi sò pronti. Prima di pagu per allu hè megliu cume cun una film.

Avemu turnatu à a preparazione di materiale di piantazione. Per fà questu, sceglite u capi più grande è densi, senza signalazioni di moltu è putrefattimentu. Hè megliu mette in armaggiu direttamente in u sbarcu di l'agliu per l'inguernu, perchè chì u fondu, induve a radiche si trovani, ùn hè micca u tempu di seccu.

Plantendu l'agliu in primavera

Parechji si ponu sicondu esse possibbili di a pianta d'audi di invierno in a primavera? I sperimenti susteni chì ùn ci hè nisun puntu in questu, ùn hà micca avutu u tempu di ghjudiziu è di putenza, pericchia per a pianta primavera hè megliu a sceglie varietà di primavera.

L'ajonciu di primavera hè toleratu à bassine temi, ma esigenti per a qualità è umidità di u locu. Per un principiu di creazione in primavera, l'agliu hè stabile di stabile temperature + 5-10㎡є, ma hè sempri megliu di pianta in u piriu da u 25 d'aprile à u 10 di maghju. Dopu chì i primi rimuli sò sbuchini, l'agliu hè nutricatu cù un fertilizante di nitrogenu, dopu à 10 jorna, u dressing hè ripetitu.