Capsules Troxerutin

Medici Angioprotettivi normalizza u flussu di sangue di u vinu è migliurà a forza di i muri di i vini. Capsules Troxerutin appartenenu à sta categuria di medicina è sò assai populari, postu chì a so azzione si basa in i prufessiunità di a vitamina P è a rutina, sustinimenti summessi.

Instructions for use of capsule Troxerutin

In i capeddi di Troxerutin, a rutina derivativa stilata hè simili in attività à l'accion di vitamina R. Una capsula possa 300 mg di troxerutin. Sta sustegnu tocca i vini grandi di l'estremità inferiali è elimina i fenomeni stagnate di sangue. Inoltre, a droga hà un effettu antinflamatori, proprietà analgésicu è reduzce inchori di i tessuti. Questu facenu pussibule di usà càliche di Troxerutin in e seguenti malatii:

A più alta cuncintrazione di sangue in u sangue di a troxerutrua si trova 3 ore dopu à l'ingegnu, a sustanzzioni hè spulatu da tutte e 8 ore, principarmenti da i rizi. Per quessa, a droga ùn hè micca usata in a terapia di i malati cù insufficiency renal.

U regimen di trattamentu standard di a pruduzzioni implica di piglià 1 càpsula di Troxerutin in a matina è 1 càmpula in a sera per parechjimi simane. Se a migliione di u benessimu vene prima, a droga pò esse annullata.

Ùn impriverà u medicazione à e donne chì anu ingerente, prima di usà, assicuratevi chì ùn sò micca allergii à u principale ingredientu attivu, o a latta.

Analogi di cappilli Troxerutin

U analogu strutturali di a droga hè a droga Troxevasin. Ci hè ancu preparazione cun una cumpusizioni diffesiva, ma un effettu similare:

Sò à e pripitivi angioprotettivi cù un effettu tònicu veninu, chì pò esse acquistatu in una farmacevule nantu à una vendita libera. Ùn vi scurdate di studià currettamente a lista di contraindicazioni prima di utilizà per evitar cumplicazioni. Di solitu, i medicini di stu tipu sò currettamente amministrativi à e persone cù u fieru, di i rinculi è di i gastrointestinali. Prubbabbilamenti tutti sti medicini sò contraindicati in a gravidanza è ùn sò micca usati in a terapia di i zitelli.