Cumu insignà un cucciolo à u bagnu?

Sì avete un novu membru di a famiglia in a forma di un cucciolo, sia preparatu pè u prublema è u prucessu di insignà l'animali à u vetru. Oghje in accordu cù un algitinu chjaru, prestu prestu à esse satisfatori cù i vostri sforzi è a realizazione di l'animali. Accustomà à u bacinu di u bacinu hè più difficulu cumparatu cù l'individui anzeddi, perchè esse pazienti.

Cumu insignà un cucciolo un bagnu in a casa?

Prima di tuttu, u pruprietariu hà da attribuisce l'alloghju cucciolo per u so bagnu . U postu ùn deve esse cambiatu, perchè u caprettu ùn simu micca scurdatu di duvere duverà copre cù a nicissità. In a tenda di animali, pudete cumprà una bandita o fugliale (60x90 o 60x60). I lati di a guantera deve esse bassu, perchè l'animali pò esse ghjustu. Certi diaperi anu un oliu specificu. A suluzione attrae è motivava à fà "affari".

Finu chì avete ottinutu u vostru scopu, sguassate tutte e moquette è lettu di u pianu. In ghjiru à u locu riservatu à u ghjacaru, hè megliu custruisce una fasa. In l'animali di petra sò venduti medite di metallu, l'altezza di u colu hè 0,5 m. U territoriu di 1,5 metri squadre hè abbastanza bè per a prima volta. Sè pussibule, sceglite un spaziu tutale per a petite. Sittite a porta cù a listessa fissa. A principal hè di scambià tutte e moquette in u locu assicuratu in anticipu.

Determina u tempu chì a pet una precisa di u lavu ùn hè micca cusì difficiule. Di solitu vene questu manghjatu, di dorme o ghjucattivu i ghjoculi attivi. Solu curagiu: se u cuddelu crouches o gira in un locu, pìglialu in u so postu, u mette in u quale, allibbonu à a fine di u "affari". L'accessu gratuitu à a rachetta sempre devendrà. Per ghjunghje rápidu l'ughjettu, cum'è più freti ponu purtate quì. À u primu, perchè chì u cucciu sintitivamenti sintitinu a rachetta, abbandunate un pezzu di carta, umidatu cù l'urina canina. Un aranciu scuru purtarà u cane à u locu u dirittu è aiutà à più à prestu addiventanu à u bagnu.

Se u zitellu hà andatu à u bagnu nantu à a tapitula o in qualchì altru locu chì ùn avè micca datu, punite cù un tonu più altu, ma micca fisicu. Per i particulari anziani, una piacè slap hè permessa, ma micca più. In u prucessu di cumu per fate per cuddà à u vignaghjolu, ci deve esse elogiosu. Quandu u cane facia tuttu u dirittu, lode ellu, pudete dà un trattatu, patu o ghjocanu cun ella. A forza per forza di trattà a necessità durante u ghjocu ùn avete micca successu. Hè appassiunada è s'ellu ùn hà micca datu un signu, ùn hè micca obligatu da esse diverti da u divertimentu.

Ricurdàte, se avete mancatu u mumentu è a vostra ghjurga per animali annunziate per avè a nicissità in u locu equivoco, ùn avete nunda chì hà mancu per rinunzià silenciu dopu ad ellu. A cura di i ghjocu hè sempri spargugliatu, affinchì a punizioni per una prusizione di quelle prescriptionta serà micca senzillamente incomprensibile per ellu. Se ùn avete micca pigliatu u villanu per "pauna", poi punisce i cynologi ùn raccumannanu.

Cumu insignà un cucciolo di lavariu in a strada?

I pericchi à 3 mesi d'età avè bisognu da esse tagliatu più spessu. In generale, e reguli di stu furmazione sò simile. Attentu. Quandu ci deveru chì u tempu hè ghjuntu, piglià a petite in a strada. Pruvate micca di riturnà, cum'è in l'età quandu ùn pò esse fermu longu. Se u prucessu ùn vai micca, andate à ghjucà un pocu cù l'animali, aghjunghjese. U prublema serà risoltu assai prestu.

U cane maiò hè più paciente è intelligente. Ci hè più faciule per vede, è pudete capisce ciò ch'ella precisa nantu à a strada. Accelerate u prucessu di ghjucazione attiva, ghjucà. Allora a petite ùn deveria micca a forza per sopra, è prestu andà à u bagnu. Cù l'avvicinamentu chjamatu - a vostra manera di cunsidarazioni è u principiu di a carizza è di u bastone (elogi è punizioni) - u risultatu pò esse assicuratu in pochi settimani.