Bagels nantu à a crema agria è a margarina

I Bagels sò un trattu simplice è affundante, chì hè ancu faciule di coccu. Quand'elli sò stati fora, cum'è una regula, ligne è assai gustoso. Cumu fà agrumi nantu à a crema agria è margarina, leggi sottu.

Una ricetta per bagels nantu à crema agrumi è margarina

Ingredients:

Preparazione

À a crema agria sciuglite à a temperatura di l'ambienti, avemu avutu da u frettu. Faci l'uggu cù margarina, perchè sughjettu. Nzinu cu la crema agria, fate cù un blender. Avà, in porci, aghjunghjeva a farina tamanta è battimò. Una pani finta ùn sia fora. Forma una bola da questu, chì hè da esse ghjustu da una strata. Tagliemu tagliatu cù trianguli di u tagliu apposta. Nant'à u so base ponu imbuttitariu di marmellata è apolu u rotulu. Mandemu u palcu à a prufette di coccia è aghjunghjela finu à a vermi cù una temperatura moderata. Bagelsi finiti prirushivaem zucchero di zucchero.

Bagelti cù crema agria è margarina

Ingredients:

Preparazione

Sift the flour in un tastu grande, mette a margarina sbucinata è turnate u cultillante in pezzi petite. Partigemu in l'ovu, fate in u zuccheru è aghjunghje a crema agria. Amminimu a pani, chì ùn deve micca esce di più. À u cuntrariu, ùn deve esse suluzioni è elàstica. Ci hè diventata à 2-3 parte, è ogni ghjornu hè stata in un rectangulu cun un grossu di 5 mm. L'aghjustà per triangoli. À u largu sanu, aghjunghjemu un pezzu rientre è rumpule i bagels. Pujheghja nantu à una volta di panificà è aghjunghjendu à 200 gradi per 20 minuti. Sarmu i bagels dispostus, friddu è fremu cun panzu di zuccherinu.

Bagels, crema, agria, margarina, su, levadura

Ingredients:

Preparazione

A crema agria à a temperatura di l'ambienti hè cunglinda cù una margarina brutta, aghjunghje a farina tamanta, fretce seta è amassi a pasta. Ci vogliu stallà quasi una ora, è pudemu sparte in 3 pezzi idèntii. I rotuli in u lettu. Cù l'aiutu di una rossa grandi chjuccaccia chjappà un cìrculu, dividite in trianguli. Per ogni pezzu vicinu à u largu spaziu, fate u riposu, doblegate u male bagel. In a listessa manera, facemu u restu di a prova. Lubricate a cima di i filamenti cun u ovu battezzu, frettu cù u zuccaru è mandi à affaccià. À 200 gradi minuti à 15 bagels cù u zuccheru sò pronto! Avete un bon tè!