A norma di pressione in i zitelli

A violazione di a pressione hè in generale cunzidiratu un diagnosi di l'adulti. In ogni modu, a pressione di u sangue hè altamente spressiva in i zitelli di parechji età. Per riduce u risicu di complicazione seria in u futuru, hè impurtante per sapè in prublemi di pressioni in u tempu è piglià e misure necessarisi.

A funzione di a pressione di sangue in i zitelli hè chì hè sempre più bassu chì in adulti. In cunseguenza, a norma "adulta" (120 à 80) à un zitellu da 0 à 15 anni ùn deve esse micca aplicatu. Hè cugnumatu chì l'età di u zitellu depune da u gradu di elasticità di e mura di i navi, a larghezza di a so lumen, a talla di a reta di capilarità chì impone direttament a pressione di sangue. In un carino novu, a prissioni media hè di 80/50 mm Hg. Mentre i figlioli di 14 anni sò digià 110 / 70-120 / 80 mm Hg. Art.

Capisce ciò chì prus pressioni per u zitellu sò cunsiderati a norma, a tavola aiuta.

Table di pressione per i zitelli

Per stabilisce l'urdinazioni di pressioni in i zitelli da 2 à 14 anni, u metu hè a più spessu utilizata.

U limite massimu di a prissioni normale hè calculata da a formula:

80 (90) + 2 * N, induve N hè l'età di u zitellu.

U limitu minimu hè 2/3 di u valore di a pressione superiore.

Per esempiu, per un criaturu di 10 anni, u limitu massimu normale serà:

80 (90) + 2 * 10 = 100/110

U limitu minimu hè 67/73 (questu, 2/3 di sta figura).

In stu modu, a norma per questa età: da 100/67 à 110/73 mm Hg. Art.

U tagliu mostra u praticamentu mediu. Quandu si metta a prissioni di u sangue in i zitelli, u pesu è l'altitudine di u zitellu deve esse pigliatu, cumu puderanu tandu un effettu significativu à u risultatu. Un zitellu sanu sanu pò avè una pressjoni sanguinata pocu più altu di u normale. In i zitelli in miniatura, i prublemi di presioni seranu osservati in compazione cù e figuri apprussimati.

Se u vostru zitellu hè sottupostatu à a so pressionità, queste deve esse curazione.

I posti scenze in a dinamica di pressione di u zitellu:

1. Pressjoni à u sangue in i zitelli. Sì a pressione di u zitellu sdrughje spessu, pò causà trastornamenti metabrici, disfunzioni di u funziunamentu di u fioculu, u fieru è altri organi vitali. A volte ci sò i malofre, a fatigue è a debule, ancu cun un cambiamentu cambiamentu in a pusizioni horizontale di u corpu à a pusizione verticale. I prupietà ghjunghje à a pressione bassa pò esse studiatu per a malatia di u cori. Sì ùn sò micca, hè cunsigliu per esercite è temperatu per rinfurzà u corpu.

Cumu aumentà a pressione in un zitellu? Questu hè pussibule cù l'aiutu di a cafeina in cafe. À u trattamentu di medicazione reculse, se a pressione di u sangue hè cumminatu cù i maloforte. Tali trattamentu deve stabilisce un duttore, datu i cause di i maloforsi.

2. A pressione più larga in u zitellu. I casi quannu a pressione di u zitellu hè risurata hè ancu più periculosa. Questa pò esse una rispunsu individuale per una carica fisica o emotiva. Ma à ùn abbandunà micca attente, u fattu di a pressionata o crescita a prissioni in qualunque manera hè impussibule.

Cumu reducià a pressione in un zitellu? Puderà prestu urdinatu cù quessu un pezzu di tela manghjonu in l'acitu di manzana o di tavuletta à i tacchi di 10-15 minuti. Per riduce a prissioni, hè d'utile à manghjà i dulgiali, pasti nè vicini è patati in a pelle.

Se a pressione risichi sistematicamenti, u zitellu deve esse studiatu da u duttore è, di più propiu, da i medicazione.