Whale Bay


Nò parte pocu da a capitale di l' Islanda, a cità di Reykjavík è in vicinu à a cità di Akranesi hè unu di i assai attraenti naturali magníficas di u paese di l' isula - u Golfu di Kitov.

Hè stata chjamata per quessa, perchè era quì chì l'Islandesi anu avutu ciappichi annantu pricatu. Oghje, a pesca di sta parte di l'isula fù abbandunata, ma u nomu hà cunservatu u so nome. Cuntinuemu chì l'Islandesi sò una di e pochi in u mondu chì ùn sustentanu micca a moratorium à annunzià di e balute è i cetucii è cunniscenu per a scopi commerciale.

Descrizzione di u Golfu

A durata di a baia hè 30 chilometri, è l'larghezza hè circa cinque chilometri. I muntagni circunvicini, sottili à l'acqua, ùn sò micca coperti da i bosculi, ma anu sempri un paisaghju attraente, veramente islandese. Specially colorati, spezie lucali, fighjate in l'epica tempesta, quandu una parte di e piani in locu diffeenti cuddinu chjughi chjudi di pastura verde suculenta.

In i penditi di a muntagna, trasfurmannendu rimane murmuriari, assai rimanni, cun acqua chì hà surprisingly clear. Inoltre, micca vicinu da a baia, u so canali hè stallatu da u bellu fiumu di u Nord Laxá à Kjós, amatu micca solu da l'amatori di i belli paisaghji è i fotògrafi, ma ancu per i pescadori chì venenu à u salmone.

Una atmosfera particular è insurata hè da quelle à e petite agricultori picculi piacevuli à una distanza da l'altru cù culori culori più brillanti.

À u marchio di u Balandre di u Balinese, una chiesa charming cun un difficult-to-pronunzia, cum'è parechji palori islandisi, hè stata errata Hallgrímskirkja í Saurbæ á Hvalfjarðarströnd. Nantu à a chjesa, una casa per l'abata hè statu custruita, hè un piazze, perchè i viaghjatori avianu un locu per abbandunà u carru mentre èranu pricavvi.

Hè interessante chì a chjesa hè quasi sempri aperta, ancu s'ellu hè u abadutu. Per quessa, qualcunu pò esse visitatu, ma quandu surtendu a struttura di culte, ci vole à adherisce una numerosa di règule prescritta ccà.

Stradi sottu à a longu di a baia

A Baia di a Balena hè unicu modu unicu, postu chì sottu si ponu a strada sottuviata - a longu di u tunelu hè più di sei kilomitri, è a prufundità maiò, chì cascanu u tunelu sottu l'acqua - 160 metri. U tunelu cuncetta Akranesi è Reykjavik .

Prima, quandu ùn era micca un tunnel, avemu aduprà per andà à e costi di a baia, chì ghjè assai tempu. Avà, u tempu nantu à a strada hà dimustratu significativamente.

Ci hè ancu un momentu più pusivu - u silenziu è a tranquillità regnanu nantu à a baia, ùn sò raramenti autucute nantu à a strada. Per quessa, u paisaghju sò admirati in silence, immersa in a natura incantevule islandesa!

Cumu ghjunghje?

A baia hè solu 40 chilometri da a capitale di Islanda Reykjavik. Cusì, a megliu scelta - per vensi un caru (in Islanda cù questu tipu di serviziu ùn ci hè micca prublemi) è andate à u miraculu di a natura, distendu a distanza in quasi 40 minuti.

Ancu s'ellu hà de nutà chì, per viaghjà cumpiacatu à tutta a cità di Baia à u tunnetu è a strada di a terra di u circondu, dopu à fà un cile di circhiu, è torna à a cità, serà necessariu di superà più di 120 kilometri. U viaghju hà du guardi dui uri. Aggiungere quì numeru pare in parechji posti, chì vi permettenu avè megliu apprezzà a bellezza di a baia è fate tanti fabulosi. Perchè, prugettu chì a vostra tour guidata in autore guidà almenu 5 ore, o ancu più.

Nant'à u strettu di strada vicinu ci hè una cafe (u restu chjusu dopu a custruzzione di u tunelu), in quale unu pò piglià un pranzu.