Da alimentà u zitellu à un avvilinamentu?

A più giovani figlioli sò spessu enfrente cù variate avvilimentu alimentariu. Diarrea è vomitu in i migghiori pò pruvucari l'alimenti spoiled, i vini di e nutizie è ancu simpliciamente inaccettati à l'alimentu stomacu. Duranti una malatia aguda in i zitelli, cum'è un regnu, ùn ci hè micca gattivu, però, hè assicurata micca impeditu di abbandunà solu una migghiara senza alimenta è bè. In questu articulu, vi diceremu ciò chì per alimentà è di acqua di un ziteddu cun avvilanatu alimentariu per appressu à rinforà rapidamente da i sintomi incontesta è impediscenu a deshidratazione di u corpu.

U ghjornu di l'alimentazione di enfianciallu

Ancu ma a maiò parte di i zitelli, siddu ùn si sentenu micca, refuse à manghjà è bè, hè impurtante per i paisani sapere ciò chì hè pussibule di alimentà un zitellu durante l'avvilimentu è vomitu. Da u principiu di a malatia hè necessariu di organizzà a dieta sussegera:

  1. I primi pochi di misi ùn sò micca alimentati, s'ellu ùn hà micca appetite. À u listessu tempu, u zitellu deve esse dati una bè copiousie - acqua urientale, tè merlanguana, dilucuzzu busrosi di dogrose, compota di frutte secca è solu di farmazia cum'è Regidron, Glucosolan, Oralit o BioGaa OPC. Ogni liquidu deve esse offru à u zitellu nantu à una cascheta in ogni 5-10 minuti.
  2. Quandu u zitellu hà un appetite, deve esse alimentatu ogni 2-2.5 ettari in parechje porte per non carricà u stomacu. À a dieta sicondu pò volte dopu à 4-5 ghjorni dopu a splutazioni completa di i sintomi d'avvilincatu.

Chì per alimenta di u zitellu dopu a vittoria?

U lemnatu solu deve esse alimentatu da u latte maternelle. Hè stu pruduttu chì hè ideali durante u prugramma di ricuperu dopu l'avvilanatu alimentariu, chì hè più piacevule à l'altri di digià. Tutti l'altri figlioli avè bisognu di ririzzu o un prugnu sourcatu è un pocu pane di pratiche seccu.

Allora, à pocu tempu, avete daveru accurtu vegetariano cociutu, accuminciannu cu zappunni è brocoli. Inoltre, in i primi ghjorni dopu à avvilinamentu, pudete saziassi senza manghjà banane è manzini chechi. Prima di vultà à u lettu pò esse offrittu u zitellu chì non-acidu kefiru o iogurtu naturali senza parechji additivi.

U pezzu è a carne pò esse ingressu in a menzione di un zitellu chì hà sappiutu avvilinatu alimentariu, nimu da duie jorni dopu a cessation completu di vomitu. Prima, questi prudutti deve esse preparati in forma di un souffle. In 2-3 ghjorni, pudete furnisce u tarritoriu una patata macinata senza l'addiu di mantra.

Dopu à 2-3 simpati dopu a ripresa, i seguenti manciari sò ristritti: