Comu caccià l'oliu d'urine da a tapitula?

Se un zitellu hè stata apparevule in a vostra famiglia, avete ghjunghje prestu u prublema di u ciavvi di l'urina. Un ominu s'appoghja per l'appartamentu, allughjò tracci di a so vita in i posti più inzucchiati, cumpresu nantu à a catifa.

U gustu di l'urina di u babbu nantu à a tapitella ùn difenu micca da ellu stessu, dunque averete bisognu di travaglià dura per piglià.

Per deduce un oliu di orina di i zitelli di una tapita?

Un bon aiutu per a rinforzira di l'odori sò l'acqua, u sole è l'aire frescu. Comu quantità possibili, pigliate e vostre barbari per ventilaru o in u sole sante, o in u frosty frost.

Oghje ghjornu, ci sò assai agenti chimichi per eliminà odori sfarenti. Sò, per suprattuttu, assai efficace, ma unni hè a guarantiscia chì un zitellu ùn dete micca allergii nantu à elli. Cusì, prupone solu per risolviri u prublema di l'oliu di u orignu di u zitellu cù i vechji metudi "grandfather".

Sè avete avete un "accidentu", pruvervi subbitu à appiccicà u puddle cun un pappagallo o di napkin, cusì currettamente quantu possibili, praticamente à a siccità. Allora spugna soaputri soap so ghjechinu cun a so rinfresmente. Aduprà, fate una solu acetta, 2-3 cullenade di vinu per 1 litru di acqua, à dì l'acitu è ​​micca essenzi. È sta solu di acitu cun l'aiutu di una spugna, bien, sguassate u locu di "piss". Dopu quì, facia un velliu diaperu, piuma parechji volte è ferru.

Se l'oliu di urina hè vechju, i.e. vene da una vechja pozzanghera, chì hè longa secca, da questu prucessu duverà esse ripetuta.

Inoltre, da u cile d'urine nantu à a catifa, a soda aiuta perfettamenti. In u locu duvore chì u zitellu hà scrittu, per un tempu, generosamente pour soda. Allora accurte cù cura.

Per i casu inghjùlli, avete bisognu di vodka. Trascendilu u locu "PE" vodka, po esse bè guadagnate cù draghiche secchi, è seguità per ridivà di l'oliu cù l'acitu, cum'è se l'ha discritti.