Charlie Sheen scunfighja HIV cun una droga experimental

Charlie Sheen, chì hè stata battaglia VIH da 2011, hà fattu l'impositu! L'altru ghjornu, l'attore hè stata piacevi cù i so fanni è hà datu altre persone cun u virus di l'immunodeficiency umanu una speranza per a guarezza. Una nova droga pruvale hà purtatu à rimbursu à a vita.

Vaccine HIV

I rumuri ca i scentifichi anu dettabbilmente attruvatu una curazione per a pesta di u XXI seculu, sorgevi cun constanza envidiable. Indirectement, a creazione di una droga veramente vigore efficace chì pò, se no guariscenu u VIH, in a furmazione significativu di u cursu di a malatia è a migliurà a qualità di a vita di i prossimi infettuti, detti Charlie Sheen di 51 anni.

Charlie Sheen annuncia a lotta successa à u VIH

L'attore, chì hà cunfessu à a so malatia in u novembre 2015, a rappurtarii di u cursu di trattamentu cù a preparazione sicreta PRO-140.

Charlie Sheen ammettiu chì hè infittivi di VIVE in u prugramma L'Oghje Chjave

Prugetti clinichi

Charlie, frà altri voluntiunarii eletti in u 2016 di u maggio, accunsenu à participà à prucessi clinichi di medicina avanzata, cum'è terapia antìtrovirali standard, in forma di pillettes di u ghjornu, hà causatu effetti severi.

Sicondu l'ellu, Shina ùn avia nunda di perdita, postu chì l'attuali precu di droghe forte, ùn solu ùn hà micca migliurà a so salute, ma causanu sìmuli di dimenzia. L'actor disse in emozioni:

"Hè solu incredibile ... Ùn puderebbe aiutà à pensà à quessa chì aghju intesu, è cumu quandu oghje ... Traspendu passu à a mo morte, è di colpu mi truvò in a strada di a Providence. Hè un miraculu ".
Charlie Sheen cun fan un ghjovi in ​​Hollywood
Leghje ancu

Agghicamu, a preparazione PRO-140, creata da i scientisti di a cumpagnia Cytodyn Inc, hè custituita da anticorpi chì ùn permettenu micca u virus d'una immunodeficiency per incuraghjenu in celluli sani. I prucessi clinichi di a vaccinata sò quasi cunclusioni è questu annu hè urdinatu di inizià una produzzione è vendita di a droga.