Victoria Beckham Vestiti

Hè cunsiderata un icona di stile. Hè imitata è imitata. Nanzi e donne in tuttu u mondu volenu esse cum'è un pocu di questu. Tuttu chistu, sicuru, circa Victoria Beckham. Hè una bona figura è carismatic appearance. Ella sapi assai di a moda. Hè intrattinutu à u disignu di vestiti, pruduci una marca sottu u so propiu nomu. Ella vive da e regule chì ella hè stata cun ella. Ella hè attenta à u dettagliu, sapè elettu un disegnatore adattatu per qualsiasi occasione, investisce in i clàssici è sempre oghje a materia à a fine. Victoria hè una persona assai interessante, perchè u so travagliu hè attraente à ugualmente.

Victoria Beckham 2013

A la semana di a moda in New York Victoria Beckham palesa a so nova cullizzioni per a staggione di primavera-estiu 2013. Ùn pruvucò micca menu entusiasmu quantu a staghjone d'oghje è invernu. U so show era unu di i più anticipati è micca in vain, perchè hà fattu una impressioni pusitiva à tuttu. Ammirami è critichi anu satisfatori cun u travagliu di a zitella.

Vittoria Victoria Beckham hè fatta in un modu lacunista è minimalista. U designer hè cunservatore in u so vede. Ella prefere i linii rossi è i toni restritti. Classici sò tracciati in solu solu solu è in siluette. A Victoria Beckham primavera-estiu 2013 hè stata tenuta sottu u mottu "nunda rididu". L'enfasi era in l'eleganza è a feminità. In u schema di culori, i codici puri bianchi, bianchi è neri. Ùn ci era micca stampe è sculture.

I mudelli foru rapprisintati per vestiti, pantaloncini, blusivi, coltelli è faldidi. Styles sò stretti, ma à a listessa ora incredibbilmente sexy. I mudelli classic anu diluciuti cù lini asimmetri, trasparenti è inseriti ronge. A maiò parte di i vostri disignati sò stati ammustrati cù un cinturallu chì hà fattu scelta di a cintina.

A cullizzioni Victoria Beckham in primavera-estiu 2013 hè assai pratica. Inoltre, hè elegante. Tutte e cose sò bella corte. No wonder the designer stoje una qualità. Stu criticu hè unu di i più impurtanti per ella.

I tendenzi principali di a cullezzione sò primavera-estiu:

Vestiti di moda da Victoria Beckham

Un'enfasi particulari era colpi nantu à i vistiti. Sò, cum'è sempre, sò feminini è eleganti, sorpresa cù a so simplicità è a sofisticazione. A so funzione principale hè e siluette in furnita. Ùn ci hè un locu per a maxi durata. Victoria crede chì per una tempula calda, i mini è midi sò megliu.

L'armali di vitturi di Victoria Beckham sò mudelli straggiati cù una cintina ben definita. Puderanu nantu à strapelli finti o in i più grossi. U decoulete hè restituitu, in maiuranza in V. Certi varianti sò prisentati cù inserti trasparenti, chì ci dessi a sexualità spiciale.

U dilettante hà fattu una scumessa nantu à a mixta di tessili è elementi di dicuramenti dilicati. Un attributu indestructible hè u so collu preferitu. Hè presente in quasi tutti i mudelli.

Victoria Beckham hà sceltu un vestitu nìttimu per a mostra. Hè da a so pròpia cullezzione. Bella, fitted, short. U so fondu hè irregu, ragged. Hè fattu di tela ligne, senza cumpiimentu di l'accessori. Sembra increismente feminine. Hè immedatamenti evidenti chì Victoria cunnisciutu assai di i cosi di moda è hà u so stile particular.