Stile di Lana Del Rey

Lana Del Rey hà assicuratu in u spettaculu in u 2012 è cunquistau assai cunquistatu u mondu. A voce piercing cun l'angicissima apparenza hà frazzutu memorable. E a so ima, chì combina l'spontaneità è a feminità, prufitice i lochi di Scandisce Lady Gaga. I fioretti di Lana Del Rey hà sempri portatu elementi retro, chì l'hà fattu unica in ogni eventu.

Grazzi à l'eleganti bè cù assai selezziunate, a bellezza di 25 anni d'annu puderia diventà un alloghju bè à i partiti di i casi di e vitture è fendu un cuntrattu cù l'agentu prevene Next. Oghje, Lana Del Rey hè di parechje mudelli di feminità è un stile impeccable.

U 50

In l'imaghjini di Lana, Del Rei hè sempri duminatu da retro. Riceramente, Lana Del Rey hà preferitu l'stile di u Hollywood blu. Hà amparatu à l'audienu riflette di circulu luminoso. L'accessori per pilu eranu l'accessori luxurii. Cumu un capelli, u cantante sexy hà pigliatu u postu d'onore à l'ospiti più eleganti di u festival di Cannes.

U 60

Cansu da l'annu 50 stesu, Lana hà sceltu l'stile di i 60. In u 2012, u cantante diventenu un veru scuperta per a donna di a moda, prumove l'antica stili di i anni 60. Per capisce i tragetti di quellu tempu, Lana Del Rei hà sceltu una stampa romantica, affissendu l 'amuri per bluschi di lustru, faldes fughjanti, castagni è suzzii brillanti. A so imaghjina, intaglata di tenerezza è di romanza, hè vinutu per piacè per parechji ghjovani ghjovani di a moda.

U 70

In u video per a canzone Inno Nazionale, u cantante facia in una "vintage" image. Per dimustrà u stilu di l'anni 70, Lana Del Rey elisa un polu classicu com'è un vistimentu, chì hè sempre validu oghje, un vènitu largu per i capelli è capelli. U sportiu di i 70 avava beddu assai nantu à questu. L'armata più bellu di u clip hè un vestitu minimalisticu blu. Grazie à u fattu chì Lana Del Rei supplitiva u vestitu cun un vesu largu per i capelli è una stringa di perli, hè statu incredibile stylise. Questa decisione di u cantante piacenu e donne moderni di a moda. Hè sceltu chì u vestitariu di Lana Del Rey hè chjucchju di cose bianchissimi, ùn hè micca surprisante chì in u video, Lana era ancu in un vistitu biancu, additùricamente à a bracelita di luxe à l'arti Deco.

Lana Del Rey fora di e fruntiere di u retro

Cum'è un icona di stilò veru, Lana spessu trasforma di una una imatge à l'altru. Dopu avè rimpiazzatu u rilievu retro, Lana Del Rei hà tinghatu i so capelli, è u tinte rougesu ùn deve esse una parte di a so imatge. E so robba cambiò ancu - stalla da sustene un certu modu. Una combinazione incredibile di shorts alta, una cammisa larga ligata à a cintura, è l'oreille massiva d'oru scandalizate l'imaginazione di i stylistichi.

I roti di Lana di u Rey ùn anu mai scontru u standard. In più di i luxurii imagine, Lana piace à pruvà à l'imaghjini di una fica di u vicinu è a voga un jersey cun una impegita, shorts è calzetti.