Seoul - attrazioni

Sè decide di visità a Korea di u Corea , ma micca i resorts , è a so capitale, Seoul, verificate da svià l'attrazioni attraenti. Cumu hè quellu chì aspetta questu in Seoul chì a festa ricurdava cù impressioni vivaces?

Intrattenimento in Seoul

Mentre in Seoul, vi assicurà visità u Museum of Optimal Illusions (Trick Eye Museum) . Questu forsi, u più straordinaria di i musei in Seoul, ci hè una cullizzioni impressiunanti di e illusione tridimensionale. Pudete distingue li di a realità solu per vicinu. Eccu averebbe datu assai di ritmi più funnii per a memoria. Ci hè parechje illusione, u principale hè chì a cartulare di memoria di a càmera detene tuttu.

Certu, l' oceanariu (COEX Aquarium) in Seoul hè vale di voi a vostra attenzioni. Eccu avete vede a ricerca più ricca di animali è di pisci marini. Quì pudete vede ancu i rarus specimens, chì sò casi quasi impossibili di vede in i lochi. U salottu stessu di l'aquarium hè urdinatu da securità cù temi diffirenti.

Disneyland in a cità di Seoul hè a so prupietà. Stu locu di amusement hè unu di i più grandi di u mondu. A scrizzione nantu à u so teatru ghjigantescu "Lotte World" hè visibile ancu da l'espazio. Ci hè una quantità numerosa di diversità attraversu chì anu bisognu di i bisogni per l'emozione di ogni visitore. Stu locu hè unu di i registri Guinness - per u tempu più longu (finu à u 00:00).

Seoul Grand Park (u big park) hè un locu di cuncentrazione di una quantità enorme di spettaculi per tutti i gustosi. Eccu un zoo cù u cullettivu più riccu di animali exotichi di tutte e mondu. Cumplementu stu paradisu per divertimentu, magnifichi pittori, bella natura lucali. Capisce quì a camera pò esse un gran numaru di tesitori memorabili excel.

Heritage Architettoniche

I palazzi riali di Seoul anu una storia ricca, chì hè di circa sitt'anni anni. U più famosa hè u Gyeongbokgung (Palacio di Rispallente), hè più visitata da i invitati di a cità. U custituitu hè un legatu di a dinastia di Joseon. U Palau Gyeongbokgung in Seoul fù struitu in u 1395, in u stessu annu Seoul diventò a capitale. In u territoriu di u cumplessu di u palazzu pudete truvà u Museo Nazionale di Ethnografia, a so visita hà cambiatu solu l'idea di u sviluppu di a cultura coreana.

U Ponte di Bantho , chì si trova in Seoul, hè famosa per a funtana majestuva, chjamata "Rainlight di Luna". Questu mumentu di a capitale coreana hè relativamente ghjovanu, ma hà sappiutu diventà u patrone di u registru Guinness. Pudete truvà stu miraculu tecnulugia dirittu à u centru di a capitale. A sta funtana decrecenu u ponte da dui costi, chì tenenu una durazione totale di 1140 metri. Doppu u crepuscolo nantu à a superficia di u fiume Khan, un grandi furtunatu luminosu accumincia. In vista di questu locu in a sera, si ponu trasparente perchè u so nome hè "Rainlight di Luna".

A piazza Gwanghwamun hè una parti magnífica di Seoul. Quì pudete visità a "Catia di Fiore" - un giardinu di majore fiore. Un arrangiatu enormi di furore custituita da cintinara di millaie di pianti chì simbulizanu a quantità di ghjorni chì anu passatu da Seoul diventò a capitale di Corea. Quì hè quì hè una fontana enormi chì emette centu cintunarii di ghjaculi putenti di l'acqua à u celu. Questu spaziu hè ghjovanu ghjucatu, ma hè visitatu ogni ghjornu da circa 40.000 pirsuni.

A lista di l'attrazioni presentati quì hè assai distanti da u cumpletu, ma includendu i lochi più visitati di a magnifica cità di Seoul. In questa cità, nimu hà da puderà abbianità, in questu pudete esse 100% sicuru.