Signs for September 30

Sicondu u calendariu cristianu u 30 di sittemmiru, i martri chì anu patitu per a so fede - Fede, Hope, Amore è a so mamma Sophia - sò ricurdati. In Roma, durante a persecuzione di i cristiani, e figliole di sta donna piusa eranu torturati, è dopu chì sò stati ammazzati da l'ordine di u rè Adrian. A so mamma morse u terzu ghjornu dopu à l'intrudure di i resti di i so figlioli. A chjesa cristiana, eranu tutte e sante, è da tandu a ghjente crescita di u Ortodotu u 30 di sittemmiru, è cù questu vacanze hè assuciatu cù assai signa.

Signs in u 30 festa di settembre di Fede, Hope è Amore

Questa festa hà ancu un altru nome: "Aghju pruduttu di donna tutta", chì sicondu a tradizione di u ghjornu, tutte e donne facìanu cun un chiancinu nantu à a so parte femina, è ancu se ogni cosa in vita era sempre bellu, chiancianu per i so parenti, i soru è i matri, perchè " u destinatu di a donna ùn hè micca solu. " A so tradizione era assuciata à una tipa fiction nant'à 30 settembre - avendu chianciutu un ghjornu, un puderebbe sperienate chì nunda ùn farà spedinu di lacrime durante l'annu dopu. I ghjovani di stu ghjornu partianu per "partiti", induve puderanu stà l'amparà per un catedu. Eghjiani ammai rituali è rituali di rinfurzà a passione di u ghjovanu, è a sposa casca era ancu realizatu un certu rituali cù un carav è una chiesa di ghjuleva per portà a prosperità à a casa.

In questu ghjornu, u nome di ghjornu celebrà i rapprisentanti di u sessu fieri cù i nomi purtati da i santi martiri. E sicondu i signi di u populu in u 30 di settembre, deve esse di celebrà trè ghjorni. I cumpagni di ultimazione fugliale è trattanu i so amori, si manghjò, è anu ricivutu donazioni è icone cù l'imaghjini di i grandi martiri comu rigali. In i signalhe di u 30 di settembre, ùn anu micca ghjucatu un casale, ma l'avete nantu à u Pokrov, ma in a Festa di a Fede, Hope, Amore è Sophia sò wedded.

Autri signali populari:

Cusì, sicondu i costi cristiani, era costumuratu di cilibraru questu vacanze - un ghjornu chì reminiscente di u sufrimentu di quelli chì stanu a so vita per a fede è ancu in a fàccia di a morte ùn nè micca nigà à Diu è à Ghjesù Cristu.