Scandinavi

U scandinavi mudernu mudernu in l'ultimi anni veni guadagnatu più è più pupularità. Questu hè dovutu à a crisa ecunomica, quandu a ghjente si cuminciò à cunsumà a menu, è, per consegnu, hà cuminciatu à interessa di i cose di u cuttimentu universale chì pò serve per parechji anni. Tutte e questi richiesti sò stati cumprati cù i cullezzione di scrittori scandinavi.

I principeschi di u scandinavi in ​​a ropa

A diversità di parechje famusi famosi di moda in Italia, Francia, America, chì offre in i so cullezzione un gran numaru di vestiti elaborate di corti intricate è micca adattati per a vita quotidiana, i disinfettori di Danimarca, Norvegia e Svezzia prisentanu in a so mostra pratiche simplici è pratiche chì difirenu in a purezza di e filati è u minimu dettu. Tali mischjigni pò esse mischjuti per parechje staciuni in una fila, spiciarmenti picchì si sò ghjuculati u più spessu di tessuti dupposti è di alta calidad. Tutte robba addistalla bè cù l'altri è serve com'è un perfetta antu per e cose straordinaria, chì, sicuru, duverà esse in u vostru vestitore è dà una indipindenza. Malgradu u fattu chì l'opera scandinava urganizeghja i cose ordinariu, ùn anu micca bellu avutu, ma, per contru, adornà ogni zitella.

Una altra facenza distintiva di l'scandinava hè l'abbundanza di fattura di punta, chì hè dictazione da u clima duru è friddu di i paesi di u paese di u nord. A enormi pupularità avà avà i ghjuvelli è vistiti in u scandinavi, cù i mudelli tradiziunali è i cumerci di culore.

A più famosa scandinava di e marchi di moda chì anu intrutu in u mercatu di u mercatu di u mondu H & M, l'Acne, da Malene Birger. Oghje ghjornu, tali casamenti di designatori com'è 5 Avenue Calzature, Whyred, Dr. Denim.

Scandinaviani

L'scandinava ùn hè micca solu un corte laconiu, ma dinò una culminazione especialità di culori. Prima è primu postu, si nuta chì i disinazioni di u nord ci gravitate versu i monocromi, i stampi fantastichi brillanti in e so cullezzione ùn sò micca listesse. A funzione distintiva distinta hè l'utilizazione di i tons calmosi, non mutandosi: biancu, nìvuru, grisgiu, blu scuro: tutti questi culori sò assai populari da i Scandinavi. À gustu, anu avutu ancu parechje cunfrunti pastel, cusì populari in l'ultimi anni: lavanda, licenti rosa, blu, mint, peach. Probabilmente l'unicu culore chjucu chì hè attivamente utilizatu à a paleta di moda di i scagnani di moda di u disignu di modesta hè russa, è poi, più spessu, in una versione di Borgogna.