Scandalu di maritu: a reputazione di Prince William sottu attaccu!

In a famiglia reale di Gran Bretagna, un novu scandalu hè cullezione. L'altru ghjornu in u museu in u duminiu Sandringem nantu à a direzzione di a Queen Elizabeth II abriu una mostra di una unique collezione di prodotti d'ivori.

Sembe, beni, chì hè strana à sta nutizia? U fattu hè chì ancu in u 2015, u prìncipi William s'hè proclamatu publicamente un attivist, oppuru à l'stirminiu di l'elefanti!

Sembra chì questu mumentu era di vista di a reina di 90 anni, ancu s'ellu si pò cunvince chì ella deliberatamente hà ignoratu i flaming discorsi di u so nipone ...

Particularità interessante di u vernissage

A manifestazione chì hè divintata stufa, hè dedicata à u 70 anniversariu di l'indipendenza indiana. E mostra in a mostra per u publicu sò una ricchezza di rigali da i aristucratici indiani. I monarchi britannichi anu ricivutu questi articuli unichi da a so culunia in i seculi XIX-XX. Hè bisognu di tributu à u gustu di "donaturi high-ranking", in quellu escevule quì sò solu l'articuli unichi - un veru o un gong fissi nantu à dui tazzi.

U ghjovanu eredi di a curona ùn sarà inutitu. Dopu una visita in a Cina, hà datu un discursu ardenti, vultèndusi versu i capi di tutti i paesi di u mondu cun un appellu à fà firmà di scambià l'ossi di l'animali exotichi:

"Se ùn pudemu micca firmà vitturi di culleghju di elefante, ùn averemu micca datu questi animali maravigliosu per ghjustificà di surviglià. Crede ch'è no tendenu pò esse justificà a splutazioni di una spezia sana. Aghju fattu scantatu da u pensamentu chì elefanti, è ancu altri animali rari, puderanu semplice di spariscia duranti a nostra vita. Pensate! A scumparsa di l'elefanti, o rinocerossi è l'altri animali da u Libru Roja sera una perdita irreparable per u nostru pianeta.

U prìncipe ùn hà micca cunfina à parlà. Turnatu in Londra è hà cuminciatu à cunvince a so famiglia per falesa di a famosa cullizzioni di cosi d'ivori. A so inizione di crede un souvenirsi rari ùn hè micca coronatu cù successu. È ora a ricerca malfatata hè nantu à u publicu cum'è un ughjettu di orgogliu di i monarcas di Gran Bretaña.

Leghje ancu

Questa volta di avvenimenti ponu cumprumminari. Parissi chì ora u prìncipi William ùn pò micca esse scappatu l'accusazioni di duplicità è l'ipocrisia ...