Quantu piacevule à vende nantu à u mo novu?

Parechje zitelli dopu a partenza prima pezza di disperazione è u dulore, è dopu un pezzu, hè un desideriu di vindetta per tuttu ciò chì hè passatu. Tali parechji vanzini spessu occupanu tutta a testa è certi pugnoli sò sempre mudificate per l'attività attiva.

Avà, pudete truvà un gran numaru di stori, cum'è questa o dda chica avengianate u zitellu per u tradimentu, vedendu u porcu è altri pecatelli. I sicòlogichi dicenu chì e fantasìi sofistichi ùn deve esse realità, perchè hè megliu per attu creativamente.

Quantu piacevule à vende nantu à u mo novu?

Prima di cunzidiri l'idei cchiù famusi trà a populazione femine, avissi vulete dì chì hè impurtante piglià in cuntà a prisenza di a reazzioni aggressivu di l'amante, chì pò purtà à prublemi seriu, perchè ùn esiste micca.

Quantu beddu vendita nantu à un omu:

  1. Molti boli, decide di spooc le "giovane" amatu di un vechju amatori, per esempiu, dannighjenu u so caru . Ùn aghju micca per un pocu, perchè hè abbastanza per vugliu una cappuccina valeriana o pour una semente per attruvarà i pumini.
  2. Pudete viaghjà in a so reputazione. Hè necessariu di dilla à un paru d'amici cù e cose cuncettaghja cose cun l'anticu amante, è poi a "parola di bocca" farà u so travagliu.
  3. Parechji bistiamini decide di causà gelosia è seduce l'amici o cum'è acquaghjoli cumuni. In questu quì, hè vale aduverà moltu d'attentu à ùn mancà cù i sentimenti d'una altra persona, cum'è qualcosa pò piglià vendetta per ellu.
  4. Vulete privà l'anticu bastone di reste per parechji ghjorni, è da nantu à i risorsu di publicità in parechji affari, indiantendu u so telèfonu.
  5. A maiò efficace e la megliu opzione di quantu ferma per vende nantu à un ex novio hè di falla di dispreghje chì ellu pèrdite. Va à i cambiamenti fundamentali, è questu hè appiicatu à l'apparenza è à l'impresa interna. Fà un ideale per ellu, è dettore fossi l'imminenti, chì ellu hà missu un diamante.