Quantità in un limonu hè a vitamina C?

U limuni hè unu di i frutti più famusi di a famiglia di citrati. Tuttu ognunu sapi stu pruduttu cù e so propieture curativi, cum'è una gran quantità di vitamina C (in u so limonu cuntene più di qualchì altru).

Vitamini in limonu

Comu chjaru esse cose, u cuntenutu di a vitamina C in limone impregna - 40 mg per 100 g di pruduttu. In più di u vitamina A, E è B sò ancu presentanu in questa frutta. Ci hè assai potassu, calcium, fosforu, sodium, magnesiu, sulphur è cloru da i minerali. Inoltre, limemu contiene più di 0.5 mg per 100 g di prudutti such as boron, iron, flúor, cobre è zincu.

L'applicazione più famosa di i limoni hè a lotta contru i friddi. A vitamina C hè un protettore eccellenti, quandu si cumincià à avè un avete micca, è sè ùn avete digià a frevi. U zuccaru di limonu pò esse aghjuntu à u tè, o ùn hè un pruduttu pruduttu. Un menu limonu è micca cunnisciutu à u modu di cummà u lugettu. Una quantità à pocu di questu fruttu ogni ghjornu infatti cummatte cù fat depositi in u corpu. In più di l'altitudine, u limone nurmalizà u cori, hà sappiutu guarisce i ferite e ferite a malatia pulmonaria è scurvy.

Vitamina C: limonu o cane rose

Hè sportamente listessa per sèntelu disputi entre e persone è ciò chì hè più utile hè: u limonu o un cane , è quantu a vitamina C in limone è di dogrose. Di sicuru, in u sicondu hà parechji volte più - 650 mg per 100 g di pruduttu. In ogni casu, anu tenenu parechji pruprietà. L'arbureti hè spessu usatu per suscitarà u tonu o un modu di restituurà a forza fisica. Hè dinò un efectu cunsigliu è diureticu. Certamente, u limonu è u cane s'arrizzò, grazia à u grande cuntenutu di a vitamina C, ponu suscitarà l'immunità è crescenu a resistenza di u corpu à i malatii, ma u gustu è u culore, cumu dicenu, micca cumandati, per quessa, solu elettu ciò chì utilizà in questu o questu casu.