MRI di vini

A risuscenza magnetica per l'oghje hè cunsiderata unu di i mètudi più invecifica è informativa di a ricerca. Hè stata utilizata per studià diverse parti di u corpu. MRI di i vini hè ancu fattu. L'esaminazione ponu esse sottumessu à tutti, senza esvisione, parte di u corpu, cuminciannu cù u cori, finisci cù i membri inferjuri.

Quandu hè a MRI di i vini sanguini prescritti?

Idealmentu, un esami cumpletu devimu esse almenu una volta ogni un o dui anni. Ma cumu a pratica vi mostra, i pazienti anu rimuneru di risonanza magnetica di i vetni solu per l'ultimu risorse.

Indicazioni per a prucedura pò esse assai diffirenti:

  1. MRI di u coru è i veli coronarii, per esempiu, hè guidata cù a pericarditis, malformazioni congènita, a mio-misomie, dopu un attache cardore.
  2. Inoltre, hè cunsigliatu per esaminà e vapuri cerebrali cù spitezza intensi, stunati, l'apparizione di u soru in l'ore , ferita, ischemia.
  3. U prucessu di MRI di i vetbi di l'estremità più lenza seranu appruvati pè i pazienti chì si lamentanu di u dolore, a debule è l'annibale in i peri. È ancu per quelli chì soffrenu da e malatie cronica di l'arterie, gangrene, ulcers.

Chì vede a MRI di i vetru sangu?

In u risultatu di l'esame, u spécialiste riceve un rapportu graficu, chì cuntene l'infurmazioni nantu à a morfologia di i navi. Incluso i cambiamenti minuri ponu esse considerati nantu à l'imagine finitu.

Cù l'aiutu di l'angiogramu MRI di i vetni pò identificà:

A prucedura ùn mancu bisognu di preparazione speciale. L'unicu cosa - prima di a surviglianza anu bisognu di rimbressà tutte l'elementi preziosu è metallichi. Inutili, u risultatu di u studiu ùn hè micca fiduciale.