Puff da buttigli di plastica

Un such naturale di perdimentu, cum'è buttigli di plastica, creanu diversi articuli interessanti: ghjoculi, fiori artificiali, sculture è ancu di ciuri di fiori . E da i buttigli di plastica pudete fà un ottoman - un bancu chjude, fori forti cun un pappagallo bussinu o ferite cù i tubi di ghjurnale, per acquistà una versione di u mobili di vedere realizatu da sè stessu . E pesti di acchjaru sò assai populari di i zitelli, perchè ùn si ponenu incù caddini incù cinque serepuli è taburete, è puffs sò l'armata perfetta per u mobili. Fighjemu à a vostra attenzione una classa maestra per a fabbricazione di buttigli originali da e buttigli.

Cumu fari un otomanu di buttigli?

  1. Cusì, femminza per pudè di farinni di buttigli di plastica cù i nostri mani. Per principià, bisognu di selezziunate a cantate curretta di u stessu contenedor. Per u sopfenu, chì ghjè presumitatu in a foto, hà pigliatu 18 piezzi. U buttigliu sò stallati in parechje cusì modu: una buttiglia batta u collu, è u sicondu hè inseritu cù un tappe. Aghjustate tuttu l 'buttigli cù cinta adhesiva, attacheti inseme. Trimate da u plywood two cilings secondu a grandezza di u futuru sopra sopra. Marchetta è perforà petite fogliatti longhe a punta - avemu bisognu di più per tissuti.
  2. Attach the circles padding with the help of screws self-tapping.
  3. Scrivite tuttu l'estruta cù un cartuni chjucu. U megliu modu per questu scopu hè un cartulatu d'una ondulada. Furtificate in u futuru banchine cù un scotch largu.
  4. Prima di cumincià à temerà l'ottoman, avete a cura di a parti suprana - tagliate u circhiu di gomma di scuma circa a talla di a contrachapa è di pulita cù un pappallu. Sò deve esse sceltu in tale manera chì a culore di l'ottoman harmonizza cù u restu di u mobili è u mobili di a vostra sala. Aduprate un tessulu chì serà forte è micca assai stampata (per esempiu, corduroy).
  5. U primu passu hè direttamente tissu. Hè piacevule à utilizà per questa longa tubi, disturbi da i ghjurnali. I soli venti nantu à una parolla, fassi è secca. Pudete utilizà un tubu impurtante, è poi pittendu bisognu di u pruduttu finitu. In u prucessu di travaglià nantu à i tubi longitudinali inseriti in i crau di u plywood bottom, i tubi cattuluti sò stati tuti (intravati). In principiu, invece di elle pudete usà un filu spichju, una vigna, etc. Ma, postu chì facemu un ottoman da buttigli cù e nostre propria manu, hè u ghjurnalettu in tissuti chì vi pare più armoniu.
  6. Questu hè cusì chì l'ottoman palesa, impannillata in i tubi di ghjurnale à a fine. A cima è u fondu pusau una banda ferita annantu à u circhiu. Nant'à i latiti di u pruduttu, pudete pripleti manighjate, per quale ellu serà piacevule per trasferiri da u locu à u locu. Quandu u travagliu hè finitu, avemu un colore di u nostru ottomaniu in u culore beige, è i dittagghi individhiali (cuddari superiori è inferni è manigliali) seranu enfatizati da un tonu più fittu è marrone. Pudete adopri acrilichi o utilisate a pintura basada in acqua bianchina, a misura cù u pigmentu appropritatu.
  7. Questu hè cumu questu di u tecido di u fasciu vi pare una cima (u chjamatu pigtail). Hè fattu solu. Pigliate dui largi peri di ghjurnale (per fà fassi fàlii, megliu fà piglià un colpu) è daveru unu di elli à a mette, è mette l'altru in u tilaru resultanti. Anu deve esse à un angulu di 60 ° relative relative à l'altri. Oghje u filu di u primu (lumi) in u bughjone, perchè i tissuti di noi. Fasce un finu di u tubu tutale à u left, è u sicondu - à a diritta, è u filu sottu un tubu luminoso. Allura luce (hè nantu à diritta) curpuleghjanu versu a left, è l'altru end - à direcia è sottu à u tubu fittu. A description of such a weaving looks like a little cumbersome, ma in a realità hè solu qualchi rivoluzioni ripetitivi chì sò faciuli di ricurdà.
  8. L'anellu si furgone assai più faciule: intricatu à un anellu un filu spesso è fate d'impruduce cù un ghjornu longu di ghjurnale in un spirale, affissatu in parechji posti.

Un articulu pocu abituale, cum'è un ottoman, pò ancu esse fattu da buttigli di plastica cum'è un rigalu per a mamma o avana. Piacè e vostre amori cù u risultatu di u vostru travagliu!