Prunes secs - bona è mala

Stu pruduttu hè facilitu à truvà in quasi tutte a tenda, hè diliziu è tanta ghjente cumprà. Ma, prima di cumprà in u dietu, discutenu ciò chì hè l'usu di prunesi seca, è se duie dannu da questu, è per questu quì hè bisognu di sapè chì sustanziu cuntene.

Chì ci hè bonu prunesi sicchi?

Prunes ùn sò nunda, ma un prune nìvule seccu, è in a so cumpusizioni ponu truvà tutte e vitamini chì cuntene una frutta matura. U pruduttu hà a vitamina B, C, a, è PP, cuntene una gran quantitata di fibra, malice è à l'oxalic, pectini, fosforu, sodium, potassiu è ferru. I pruduzzioni beneficiali di pruduzzioni prune prune includenu chì si ponu nurmalizà u travagliu di u viaghju gastrointestinali, rinfurzà a peristalsi di l'intestinu è pulisce u corpu di toxini. Ma ùn hè micca degnu avè alimentatu à i persone chì soffrenu da a diarrea o flatulence, ma per quelli chì anu stinata, i cirami pò aiutà à ridivà.

Ancu l'usu di prunesi secchi hè chì hè capaci di rinfurzà u sistema immune di u corpu, perchè cuntene assai assai di vitamina C. Per rigalu cù prugna secca, ùn pò esse teme di i friddi, perchè l'immunità cumanda un travagliu cum'è un rolu. Sicondu i postulati di a medicina folklanta, prunesi ponu allistà a cundizione di u paci cù a gout, hè cunsigliata per manghjà cun questa malatia, preferibile, cù i prudutti d'alchimia.

In ogni modu, stu pruduttu ponu pessimu u corpu, perchè cuntene assai zuccaru, è ancu assai calori. Per questi raggioni, hè pruibitu per manghjà e ghjente cun diabetes di qualchi tipu è quelli chì sò diagnosticati di obesità. Se una persona volerà perde u pesu, deve limità l'usu di frutti secchi , ancu i cirami. Pudete di furnisce 1-2 cose dunanu ogni 2-3 ghjorni, ma micca più, altri ùn pò micca perde u pesu.