Cumu cagiunà per esse unu tile?

Piani sò assai spessu usati in internu in alta humidità è permeabilità - in u bagnu, in a cucina, in u corridore, in u hall. Comu regula, hè perfetta viaghjola à mette a tile à u pianu cù i vostri mani. Per fà questu, avete bisognu à dispunibule cù e strumenti è materiali necessarii, si deve parechji di i matte di ghjornu.

U prucessu di pavimenta strisciata

Per travaglià avete bisognu:

  1. Prima, u pianu si stende cun una scatula è cuparta cun un primu.
  2. U mischju di glue hè unificatu. Comu regula, fate u primu tesistenti in u pavimentu correttu in u rè angellu più visu. A cola hè stata appiicata à u tile è u pianu cun una paleta stanca, chì abbanduneghja unghji uniformi.
  3. U nivellu laser hè sottupostu à u perimiteru tutale, i raccoli sò prescelti, è fugliate da e mani. L'urdinamentu di a serie è a natura horizontale di a superficia sò verificati per mezu di un livellu. I travaglii plastichi sò stallati, u grandezza di a costura depune da u so grosu.
  4. A trimme hè realizatu usando un grinder.
  5. Inoltre, u restu di u pianu hè cupartu.
  6. U grouting si face à aduprà cù un compostu spiciale cù spatula di gomma. U culore di u grou recolle u tonu di u pianu chì cresce. A superficia si sminisfa cù una spongera morta è u novu pianu hè prestu.

Comu pudete a vede, hè faciule fà affaccià e piani. I tecnulugii muderni è e custumi di custruzzioni anu simplificatu assai stu prucessu. Comu u risultatu, a stanza riceve un novu qualità revestimentu, esteticu, bella, durable è pratica.