Prestu in a sittimana 28

In pràtici medica, nascita hè cunsiderata prematura, accuminciannu da a 28 simana di gravidanza. Natu in questu termini, u zitellu hà una grand chance di survival, speciali in a medicina moderna.

I prublemi sò debite à u fattu chì in questu pezzu a donna ùn hè micca preparata per natu: i so manni di antichi ùn sò micca pronti, u travagliu sarà debbule, chì pò purtà à i sangramentu è l' lacrime di u cervicu .

A minaccia di riescita prima à 28 settimani

In a zona di risicazione sò e donne chì anu avutu avutri aborti spontanii, l'aborti, se u so utru hè di una forma anatomica anormale, se ci hè un ICI (insufficiency ischemic-cervical).

U prublema pò esse a presenza di inflammazioni è infezioni di u sistema riproducivu, è di malatie cronica di u riney, tracte urinari, tiroide, cori, i disturbi hormonali.

A nuvità di nascita prematuru à u 28-29 simane sò dovutu a una gestazioni multiplici, chì prumove a crescita di l'utru. Nascenzi in u principiu tempu spessu occuru per u stress, sentimenti intensi, esercitivu fisici excessiu, cascata, vario ferite meccanica in l'abdomen. Unu deve esse assai pruduttivi è pruvate per stà in un bon sensu per evità parechji medici di nascita prematura à 6 mesi.

Sintomi di nascita premature

Sì avete prumessu i seguenti signali per un periodu di 27-28 simane, avete deverà immediatamente chjamà u vostru duttore. Probabilmente, a nascita pò ancu esse firmata è l'embarassu pò esse guardatu finu à un tempu adattatu.

Allora, frà i sintomi di nascita premature:

Chì pò esse done?

Se u duttore determina chì ùn ci n'hè micca danni à a vaghja, uttà a prova d'impidenza di l'attività di u travagliu. Probabilizente, avè bisogna à manghjà pè mantene in u dipartimentu, induve esse prescrittu medicazione - antisimmoda, calmari, hormone. Sicondu a situazione, pudete esse mandatu casa o sughjurnate durante un'anzu à l'uspidale.

Di sicuru, hè necessariu di abbandunà relazioni sessuale, attività fisica è stressi finu à a fine di u gravidenza. Se a causa di nascita prematura in l'ICI, puderà mette un anellu specialu in u cervice, chì mantene u fetuu in l'utru.