Pregnant 20 settimani - u sviluppu di u fetu

Quandu u gravidenza hà digià passatu per mezu, u zitellu hè guasi cumpunutu tutale, è ùn pò solu crede è preparanu pè nascita. À 20 settimani di gravidanza, u fetu hè una ghjocu persone cù capelli è unghji nantu à i diti di e mani è i pedi. U zitellu pò badallu, succiau u so dettu, ghjucà cù u cordone umbilicale è u focu. Spressione l'emozioni, u zitellu puderete chjudarà testa o facenu faces.

Duranti stu periodu, a pelle hè diventata in quattru buculati, chì hè, spusore, è i glànduli sebacies accumincianu a produzzione di u grassu originale (sigretu sicuru). Tali lubricazione persiste nantu à i capelli, chì sò chjamati lanugo è pruteghja a pelle di u zitellu da u fluidu amnatuicu . Dopu à u nàscita, u grassu si sparsi da cunsiglieri fogghi à u primu bacinu di u natuvulu.

Anatomia di u fetu à 20 settimani hè a norma

U prugettu di u fetus da a cima à u sacru à 20 settimane hè 24 à 26 centimetri. U sistema nervu di u zitellu hè fundatu in funzione. E picciotti avianu digià fattu l'utru, ma ùn ci hè micca vagina. U picciottu risponde à a voce di a so mamma è ellu ricunnosce, per questu quale u so core viaghja più spessu. A furmazione è u sviluppu di l'organis internu di u fetu hè stata cumplettata à a 20 simana, è sò capaci di funziunà indipindentamente. Spleen, intestinali è glansini suduri funziona è travaglià per funziunamentu fora di u corpu.

U pesu di u fetu nantu à a 20 simana di gravidenza hè di circa 350 g - u zitellu hà a talla di un petit melone. In u so inturniatu meconiu hè furmatu - i prucessi originali. Ochji, anchi si chjusu, ma u zitellu hè orientatu in a cavità uterina, è si i figlioli sò dui, ponu truvà e facci di l'altri è e mani. In u 20u à a 21 simana di sviluppu, u fetu sviluppa un capelli di capelli, anziane sò imbruttati cù e cigliu è cilia. Sì una donna hè u primu zitellu, da quandu à 20 settimane ella pò principià a sentir i movimenti di i so migghiori.