Preghjonu per l'Embarca è a Cunception

L'absenza di i zitelli in a famiglia in ogni momentu hè una gran dulore. I crmenelli chì l'infertilità hè un castigo per i peccelli terri, i pratiche persone chì cercanu spiegazioni per tuttu, fighjate à prublemi medici in questi materiali, è à spessu i medichi ùn ponu spiega l'absenza di i zitelli da a coppiu. Ma, in ogni casu, tardu o dopu, a ghjente demande aiutu da a chjesa, prege chì i sante u benedettu u dà u rigalu di avè i zitelli.

Parechji medichi è i scientisti crèdenu in favore di e preghje, chì hè statu pruvatu, pò esse dichjaratu, da l'esercitu. Quandu una persona palesa, in u so corpu, parechje prucessi di normalizazione di pressione, pulse, è ancu tutti l'attività vitale di un organiziu, marca ancu una diminuzione di u colesterolu è aiuta in un statu psiculogu.

Quale preghjunuri per leghje per cuncepimentu?

Puderete pricà in i vostri paroli, ma ogni preghiera deve esse sinceri, prucedi da un core pienu cù l'anima è a fede. Hè necessariu prezià è ghjornu, hè necessariu di visità a chjesa, mette candele à l'icone di i santi, cunfèsenu è ricivete a cummunione, pruvate micca di cunghjettu i peccati.

A preghiera per a gravidanza è a cuncepimentu di Saint Matrona travaglia meraviglie. Matronushka hè vinutu da a pruvincia di Tula, era una persona inusual da a zitella. U donu era chì sapia di tutti i peccati di ogni persona, è cun l'aiutu di a preghiera piu cura. Da ogni munnu, e vutaru avvicinannusi a donna, o simule solu à avè i figlioli.

È à questu ghjornu a ghjente venga in u so icona è di a relazione cù a preghiera prima di cuncepillu un zitellu, è dumandate à Matrona per aiutà à l'apparenza di i zitelli.

I cacciaturi maravigliose di guariscenza di l'infertilità eranu dicritti dopu sta preghiera. E persone dicenu chì aiuta ancu aiutu à riunioni. Ma per u so pricà, ùn avete micca fà rerite direttamente in Mosca, pudete solu preziari, - Santa Matrona necessariamente sente u so dumandatu. È dopu a petizioni hè rializata, ùn ti scurdate di gràzie rigalu à u santu.

A preghiera di a mamma di Diu nantu à a gravidanza anch'ellu anch'ellu grand poder. A mamma di Diu hè a patrona di a maternità. Ci sò signalati populari chì si dumandate quarchi annantu à a so anniversaria, certamenti certe voli à sente à tutti è aiutà. A ghjesgia celebrà u Natale u 21 di sittemmiru. In questu ghjornu, ogni ghjornu chì vole à cuncepisce un zitellu deve visità a chjesa è pricà à l'icona di a Vèrgine, è se ùn si pò micca pussibule, avà deve esse fattu mentale è sinceramente, duv'è voi.

Preghiera a Matrona di Mosca in cuncepimentu:

"O mamma bedechjata Matronu, ànima in u celu davanti à u tronu di Diu sò stati, cù i so corpi restanu nantu à a terra, è questi miraculi partenu da questu of thanksgiving. Oghje, cù u to otu graziosu, piccatu, in pienghje, a maladie è i peccati tentazioni, Avà avete pietà di noi, desesperatu, guarantisce a nostra malatia, da Diu, da i nostri piccati, da i nostri piccati, liberate di parechji malati è circustanze, preziò à u nostru Signore Perchè Ghjesù Cristu tutti i nostri peccati, iniquità è peccati, da a nostra giuventù, ancu à u ghjornu oghje è l'ora da u peccatu, è per e vostre preghie chì ricèvenu a gràzia è a gran pietà, glorificammu in a Trinità un Diu, u Patre è u Figliolu, è u Spìritu Santu, ora per sempre è sempre è sempre. Amen ".

"O benedettu devotee di Cristu, a nostra matrona Matrona! Scaricate oghje di u vostru rapprisaggiu, è di manera humilmente dumanda: assai afflictions è malati in a vostra vita hà patutu, vedere ancu a nostra tristesse è a nostra maladie, a nostra forza hè sparvata in noi, ùn pudemu nè fate scrivate eroici, nè prete cun celli. Sughnu per noi à u Signore è pricà per ellu, chì Diu vi curaghja è guarantisce e nostri malatie chì ùn sò micca in vain, salvà a nostra vita in pace è silenziu, è per i vostri preghje è intercessione calidez riunite in u so regnu cù tutti i santi per glorificà à Diu per sempre è sempre. Amen ".

Preghjunu per u Most Holy Theotokos nantu à a cuncepimentu:

"O Virgine Beatu, Mamma di Signore Vyshnyago, ubbidienti à l'intercessore di tutti, à voi cù fede in quelli chì venenu! ¡Mirada hacia abajo desde el alto de su majestuosidad celestial para mí, obsceno, cayendo a tu icono! Averaghju prestu una orazione humilde, menu peccatu è a purtalla à u to Figliu; aiutallu, Chì a me grazia divina alluminate a tènebre di a mo ànima cù a luce è purificate a mo mia da i pinsamenti di i vanities, sughjettu u mo core avutu è guariscenu e so ferite, strughe in bè fieri è furtificate à u travagliu cù timore, pirduna tuttu ciò chì aghju fattu u male, farina è ùn privà micca u so regnu celestru. Oh, Vergine Beatu! Avete abrazutu graziamente in l'imaghjini di i vostri georgiani, cumandendi tutti per vultate à voi cù fede, ùn ùn disprezzanu u più afflittu u ùn m'eru micca periscefanu in l'abissimu di i mo peccati. In T'a, sicondu u Boz, hè tutte e mio spiranza è speranza di salvezza, è aghju avutu per a vostra prutezzione è per tuttu eternità. Lamentu è ringrazialli à u Signore per mandà a felicità d'un statu cunjugatu. Pregu u Ti, a mamma di u Signore è Diu è u Salvadore, è cù i vostri preghjudici materni viriminu à mè è a mo moglia à u mo figliolu benamatu. Ma Diu m'hà datu u fruttu di u mio corpu. Chì sia stabilitu a so vulintà, à a so gloria. Change the trouble of my soul per l'alegria di cuncepimentu in u mo sughjura. Vi ringraziu è ringraziu a mamma di u mo signore tutti i ghjorni di a mo vita. Amen ".