Porcu in carne ferra in aerogril

U porcu in carne fritta hè una granca di porcu moitiata cun un grande pezzu, chì hè un platu populari di a cucina ucraina, russa è moldava. Scupremu cun voi cumu di cottu u porcu di zucchero nantu à u vostru in aerogrill.

Ricetta per carne di maiale in aerogril

Ingredients:

Preparazione

Fighjemu una manera simile di manera di cuncizzà una carne di maiale in un aerogrill. Allora, l'agliu hè pulitu è ​​tagliatu in molti paglia. Lavori la carne, seccenu cù e napulite di carta, fate un cutu cù u cuteddu è di cutà alli. Poi fretallu a carni cu salinu, pepite è dolce di paprika. L'argilla pòrtanu a crosta - in duie strati sulla parti brillanti. In u centru, aghjunghjemu una carne, sprudle cù e sardini è a cima cù foglia. Scopre tuttu in filu, ma micca assai. Trasfunditu u pacchetto in una capacità refrattariale è fate un pocu acqua in questu. Agria in questu forma in aerogrill for about two hours à una temperatura di 180 °. Dopu à u tempu chì hà sceltu, a carne hè trasferitu à un pappu siccu, impannillata è fretu.

A pezza fridda cù svegliata in u melu

Ingredients:

porcu - 1 kg.

Per marina:

Preparazione

Per fà u porcu in l'aerologiu, facemu prime un marinatu. Per fà questu, mischjà in una tazza di mel, oliu d'oliu è cundimentu. A carica hè sbuchjata à manghjà, secca, cun speranza di melata, cun ingrannu à una film di nutizie è pulita duranti 3 ori in a fria. Dopu fattu quessa, u porcu di zucchero hè cumpostu tutta in foil e stufa di circa una ora in un aerogrill à una temperatura di 180 °. A carri hè stata refrigerata, sviluppa è avemu fattu a carne cuttata in u piendu di servitori in tagliati finti.