Oggetti arruvati da i mani proprii

U mobili, chì hè fatta di legnu, hè sempri apprezzatu è hè sempre in esigenza. I prudutti di materiezi naturali naturali, eccettu ùn sò micca preghjudiziu à a salute in comparatione, per esempiu, cù plywood o plastica. U mobili in a casa parra di u benessimu di u patronu, è l'articuli ogetti interni si sò assicurati immedtavamenti trà l'altri, diferenu in a so bellezza è a grandezza. Elementi di u decoru, chì sò fatti cù a manu, saranu una decorazioni troppu pricisevuli di a casa, perchè si sentenu l'ànima.

Se decide un'intervena a selezione di legnu per fà u mobaghji sculpite, hè megliu per stà nantu à u tile, u beditu è ​​a parti.

U mobili di lignu ùn sò micca tutti l'accessu, perchè hè pocu raru è caru. Quì avemu dettu qualcosa, cunfortu è di prezzu per fà u mobili esculpiu.

Maestru-classe nantu à fà una tavola carvara

I semplici tàvule sò dispunibili in ogni magazzina mobili, ma i so formi quadriplicate ùn anu longu di attraversu nimu. Avemu avemu da parlà in dettualisazione cumu per fà un taglioru sculpite in u tagliu.

Bisognosi Utuli:

  1. Torno.
  2. Frenu o scuppauru.
  3. Cinisi.
  4. Incisors.
  5. Tesla è un mandolatu.

I bè chì hà bisognu:

Master class

  1. In u tornu facemu a prima parte di a tavula - a pierna, u sustegnu cintrali di a tavula.
  2. Nantu à u legnu incisu, aghjustemu a carta di acanthus, è ancu un screnu scaledu chì vinarà nantu à e seguenti imagine.
  3. À questu stage, aghju tagliatu trè pierichi - leoni. À a tribunale, facemu un prugettu di un leone pienu è poi cura annantu à i linii. A photoe mostra unu di i cattivi.
  4. I peri anu una dimostrazzioni tridunitali, cusì in l'avvena anu aghjustata in i posti induve si chjudaranu, paw è mane sò situati. Siccomu u lionu hè mituali, è cusì cunghjuntatu - avemu principiatu per fà un preparazione di u gruppu.
  5. L'alai hè assicuratu solu: hè bisognu di mette nantu à a perna di u nostru lione. Hè cusì face.
  6. Avemu avè u passatu più rispunsevuli di u nostru travagliu. Scrivite e piume nantu à l'ale è altre modelli labirinti cuncipiti. Eccu l'alerce sarà travagliatu.
  7. À a pane di u lione per u gruixu, aghjunghjenu un tabbile supplementu è cumincià per fà filamenti nantu à questu. In a foto pudete vede chì u volumu di a pane hè più grande chì a pratica stessu. A travagliu hè un spessu di 46 mm, cola 25 mm di ogni uitu. Vede a vista di u fotò.
  8. À questu staghju di fà i peri, accumpiu u corticu di u caprettu di u lione. In prima, aghjustemu capi additivi di l' arbre , dopu l'eliminazione di l'eccessi è, finarmenti, aghjustemu tutti i dati. A photo partamente ammenta sti fasi.
  9. Avà da u processu di a maghju. Simulianti à i partiti anteriori, guarantisci a massima di lignu longu i lati è fà elementi inculcati.
  10. Appressu, facemu a tappa. Tagliemu un cercanu ancu, in i costi facemu un tagliatu figurat.
  11. Trimemu è aghjustò i passi più minimi è soporta a prima nantu à a tappa. U l'ultimu travagliu hè assembramentu di u tavulu. Per questu avemu ustu cracioli, ligami è PVA cola.

Ora pudete è admirate a tavola finita. E accunsenu d'accede chì hè moltu più interessante è uriginale di sculpite in mobuli di legnu incisu, fatta da e mani propriu.