Moda retro

Ùn hè bisognu à esse un veru fanàticu di a moda è seguite un ochju stante à e so novità per avessà chì tutti l'mudelli di mudelli muderni aghja un numiru di mudelli retrovisivu. Questa tendenza hè una altra confirmazione luminosu di a regula d'oru chì tuttu u novu hè un vechju scurdatu. Perchè oghje ùn ci hè bisognu di vede modellu è eleganti à tutti, ùn hè micca necessariu di andà à un boutique caru per i cosi novi, ma simu fighjenu u vestitu di l'aranciu è cullò per voi uni pochi vistimenti di questa era. Per creà l'imagine retrovisivu più appiccicatu, aghju piglià una vista più vicine à quale era a donna chì stàvanu ind'u tempu.

Moda retro di i 30 anni

A moda retro di i 30 hè u rejet di u luxu di u 1920, vestiti longu è siluuri femminili. U materiale principale chì hè stata adupratu per a robba di costura era puntelli. Da crede ghjernate, cardigans, pullovers, jumpers. I vistimenti, in particulare i vistiti di ghjornu, cusessinu a so sita, satin, velvete, chiffon, guipure. I prudutti sò stati ammucciati cù numerosi draperi, doblegati, penni, ricami, strisce, perli, e pietre cristalli anu utilizatu com elementi di decoru.

Una funzione distintiva di u vestitu retro-stilicu hè a longa sottu u ghjinochju, perchè in questu tempu a moda focu in a feminità. A parti suprema di u pruduttu hè più voluminosa per i pads, flounces è numerosi assemblei. I mudelli più stravaganti sò vistiti nantu à strapelli finti incù caccia nuvola o decocuulu prufunditu.

Dopu manera, assai apprezzatu in i nostri ghjorni di a ropa per i zitelli in polis lunas e strisce, cù stampi fiurali è chess, in una casagiu - hè a tendenza di retro fashion da i 30 anni.

A fine di a dicada, a moda militari era riflessa à a moda, è a robba addivintava più simplista.

Retrò moda di l'anni 80

A moda retro in u stilu di l'anni 80 suggerisce un intruduzzione stretta di direzzione diffeenti è prima di tuttu hè stile sportiva è strada. Hè l'interessu attivu di a pupulazione in diversi sporti, balli, aerobichi, chì influirenu a furmazione di l'accentu principalu in a robba di stu tempu.

A fine di u seculu passatu fù ricurdata da leggings striscianti brillanti, leggings, sacchetti baggy, fasgi multiplici, ghiacciati. Hè assai populari cumuni trà i ghjovani ghjente sò stati T-shirts con distintione inscriptions, sweaters with bright patterns - anu cumbugliu cù leggings o jeans.

Una versione più ristretta di u vestitu - sweater cu manichi "bat" o V-neck, decorati cù perli, strisce, applicazioni è altri elementi di decoru.

Per e donne di e femini in moda era chjappu in forma di quadrate cù ombreati spalle.