Cumu si scrive micca un zitellu per dorme cù i so genitori?

A quistione di se i so parenti hanu aduttatu cù u zitellu o se esse megliu inizialmente à insignà u zitellu per dorme sipurtate sò sempre a causa di assai disputi. Pediatri, psiculoghi è parenti sò spartuti in dui campi: qualchissime sustene chì un sughjettu cumuni aiutanu à u zitellu per stà più calmatu, più cunfidenti è sviluppà più rapidamente, mentre chì altri categurichi disaccordate, argumentendu chì prontamente per accustomà un zitellu per dorme in un prese hè più faciule ch'è "migrazione" , quandu u zitellu criscenu.

Pensemu l'altri argumenti di i dui i bandimenti.

Per:

Cons:

Cumu insignà à un zitellu à dorme in un cuna?

Cunsigliate i principii basi di cagiunendu una criatura da dorme. Sì vinutu à a cunclusione chì u zitellu era vechja di dorme sia per separà, ùn turnate micca è esse cunvinte. Preparate per u fattu chì ùn serà micca fàciule: certi figlioli scutanu per dui o trè ghjorni, è some organizanu violentististichi, affranchiendu è i so genitori. Se ti pari li voi tutti i modi cunnisciuti cumu di insignà à un zitellu à u lettu ùn eranu stati espresi è avete da rinunzià è lasciate cuntinueghja di dorme cun voi, cunzidamu chì per un cumpurtamentu taliomete permettenu chì u zitellu senti chì l'histereche è i pani aiutu à ottene u gustu. Ùn ci sia micca di dubbienu, in u futuru u zitellu sarà spessu sottu capriccioso e histericu, manipulendu a vostra incapacità per è coherenti è perseveranti.

Ricurdativi: a decisione hè fatta, è avete da vene à a fine. Ma ùn sia troppu presosu, fate tuttu u pocu à pocu per chì u zitellu ùn hè micca temutu è hà tempu per avè adduviutu à i cambiamenti. Cummincià per fà un ghjocu entre ellu è u zitellu. À u primu postu un cunluziu vicinu à u vostru, pudete vede cumu u zitellu dorme, è u zitellu, svegliate a notte, pudete vedete. Pianu appressu u cuddaru fora di u vostru. Imbuccatura di fogghi a dormiri, parranu cun ellu in una voce silenciosa, silenziu, ùn briunate chì ùn ùn piglia dorme sola com punizioni.

Quandu u zitellu s'accupa di dorme separatamente, trasfiriu a cunclusione in u nursery. Ùn cambia micca i rituali prima di andà in dormu - lasciate u ghjocu cù quale u zitellu hà sempre ghjornu in ghjornu à a notte. Stazzate u zitellu, parranu cù ellu, teniteu da u manicu, dite à i rendi, - fate tuttu ciò chì hè prima. Hè cunsigliatu di cumprà una lampa di notte, perchè chì esce da u scuru in u viticulu, u foglie ùn era micca temutu. Ùn averpu u zitellu cù storii nantu à i babuni è l'altri munti nocturni - questu solu aghjustà temporaneamente e solu dopu piscià a situazione.

I figlioli maiori (4-5 anni) trova difficiule per spiegà per quessa ùn sò dorme cù i so genitori, è u fratellu minori o di a so sorella can. In questu casu, pruvate aduprà una manuvra distractiva - cumprà in i belli mubile di i zitelli - in a furmazione di una machina, un avianu (per un zitellu) o un castellu di fata (per una fuglietta). Hè megliu se u babbu ellu sceglie un cunse per ellu stessu. Imagine a pussibulità di un sonnu separatu com'è un privilegiu chì hè accessibili solu à l'adulti, permettenu chì u zitellu sianu orgogliu in a so propia indipendenza.

Quandu u zitellu hà capitu chì i genitori ùn si pensanu di ritruvà micca di a so decisione, ellu si cunghjiglisce, è sarà tranquillamente a dormiri siparatamenti.