Ioga in scoliosis

Ioga - anche un metu micca furmatu di trattà a scoliosis , ma cù l'approcciu dirittu, hè assai efficace. Ioga pò essa praticata in scoliosis da scoliosis 1 è 2 gradi, chì combina l'eserciti cù l'esercitu terapia. Obbligatoriu - a tecnica di eserciziu esercitivu mustrà un riformatore mèttricu, chì comprende, à u stessu tempu, è in yoga, com'è sistema, contru scoliosis. Ogni case di scoliosis hè individuali, perchè tuttu hè dipende nantu à u gradu di curvatura è l'indicazione d'accumpagnamentu (per esempiu, verni).

I beneficii di u ioga in escolaresi

U trattamentu di scoliosis incù u ioga hè efficace à ogni età, ma, sicuru, in u casu di i zitelli, a spine serà più faciule di riparà. À u listessu tempu, a yoga sappieghja ancu a columna vertebral adulte ossificata, chì permettenu di sviluppà a so curvatura. Cù l'aiutu di i exercici di yoga, i musculus spinuti sò furtificati da scoliosis, un spasma hè eliminatu d'elli, chì provoca un sensu di dulore cù fatigue è stress. Di sicuru, a prugressioni di scoliosis hè sospita, chì hè inevitabbile in l'absenza di trattamentu.

Eserciti

U cumpiacente di ioga di u iocu per u trattamentu di scoliosis si deve esse realizatu bè currettamente, battendu cun dulce dulce, ma firmendu è rilassante in tadasana, quandu u dulore hè insufriblee.

  1. Tadasana - stirenghjeghja a spine superiore è sopra, sintendu chì sì stati arrossegati nantu à a cima di a testa, è e mani è piedi - cum'è e radichi di l'arbre - sò arrastati.
  2. Veraphadrasana - e so pute sò creati da più largu possibbili, e mani sò elevati è cunnisciuti. Doppu stretchinu in altizza, torna versu a diritta è dàdene a perna ghjusta in un angulu right. U ghjinochju ùn sali distinga à u pedicurale, u pede di u hindleg in prumessa in un angolo di 45⁰. In questu pose, pruvate à stretchjà a nostra forza versu l'altru. A pusizione hè retenuta per 1 minuti, perchè i musculi di u spinu pò "ricurdà" stu stretch.
  3. Dopu questu, torna à tadasana è stende a cima di a testa.
  4. Allora lasciemu à u veraphrasana da a manca. Sè pussibuli, pruvate di curvarle à a volta, mantene a pusizione per 1 minuti.
  5. Avvicinera à u muru è pattighjà i peri anch'elli. Hands up up à u nivellu di e spalle, toccu u muru à u spalle, turnate a pierimmi in i calcutti à a direcia, dàdene a nostra manu giustu finu à a perna, a manca hè stata risata. A testa volte, l'ochji sò stati in u palme di a manu. Partemu in tadasana è stese a spine, in seguitu puderebbe realizate a pose in l 'altra parte.
  6. Gira in già vicinu à u muru. Suggerisci a peri, turnate i stops à l'abbandunatu, stende a manu ghjustu à u pedestre di l'u latu, fate u nostru bracciu da fà. Fighjate à a palma di left.
  7. Tadasana - stende a postura (realizazione trà ogni asana persa).
  8. Petti più largu, paralelamente à l'altri. Dumbèmula in daretu, è tombuleghja inturniatu di daretu, e ghjinochji diretti. Ci hè bisognu di travaglià per tene a testa in u pianu cun a testa.
  9. Chjappà nantu à u pianu - locust pose. À u stessu tempu, cullà i nostri braccia è i so ghjetti à pusà un minutu.
  10. Badhakanasana - a pusizioni di una farfalla. U più vicinu, si move i nostri stessi, pigliamu i nostri ghjinochjati à u pavimentu, i nostri dorsi sò tuttati. Pruvate per abbailurà u stomacu quantu valenti.