Interrupzione di l'gravidenza per i cundizzioni medichi

Sò parechji sanu sanu à u vulintariu à u abortu, perchè per qualsiasi ragiuni, ùn sò micca pronti à crià un zitellu. Ma, sfurtunatamenti, sò aborti furmati. Quandu una donna pregnant si face prublemi di salute seriu, per salverà a so vita, è per impediscenu u nascita di un ziteddu in maladie, hè ricumandatu per fà un abortu per a prublemi medichi.

L'aborti per l'indirizzi di u meli hè permessu à ogni mumentu di a gravidenza, se per ellu ci sò indicazioni previsti da a liggi. In i primi stadioni (finu à 6 settimani), una donna hè datu una sparing interruzzione induva a droga o mini-abortu cù un vacuum; finu à 3 mesi, hè sottumessu à un prucessu di curettazione kiruritica, è in i termini più altu, l'avori più prubabilmente s'assumiglia nàscita artificiale.

Indicazioni per l'abortu fureste

Ci hè dui gruppi grossi di indicazione per interrompu l'embarrassi sicondu l'indicazione di u melone:

  1. E malatìi di a mamma, chì, per causa di gravidanza è di pene, ponenu una minaccia à a vita di una donna, purga significativamente a so salute, necessanu trattamentu urgente incompatibile cù l'estatus di gravidanza.
  2. Identificati in u cursu di a ricerca perinatali, malformazioni fetali in u sviluppu, incompatibile cù a vita o in modu di disabilta.

Scrivite e seguenti malatii:

À parte di u fetu, i seguenti sò i mutivi per interrompu l'embarrassazione:

A decisione per a interruzzione forze

Semu devi esse nutatu chì a donna avè u dirittu di decide u destinu di a so gravidenza. Nessunu ave forza di abortu. U diagnosticamentu di a gravidanza, cume a patologicu di u fetu deve esse cunfermatu da numerosi analisi è di cunsigliu autorice di i medichi.

A recommandazione à a terminazione di a gravidenza hè stata cuncessa à una donna chì cuntene l'opinione di u ginercòlu trattu, spicializatu in u campu di a malatia (oncologu, endocrinologu, cardiologu, etc.) è u patronu principali di l'hospital giuncològicu. Se u vermentu di i medici ùn hè micca dubbitu, hè più raielu per una donna chì cuncorda cù i so discorsi, per ùn avè micca per priddà micca solu a so salute, ma, forsi, a vita stessa.

L'interruzzione per indicazione médica ùn hè micca sempre una sentenza per vita. Hè prubabilmente chì dopu à u trattamentu, u sustegnu di i prublemi agute in u corpu, una nova gravidanza serà pussibile è salvarà in modu sicuru cù u pene.

Avordu per indicazione suciale

Uni pochi parolle avè bisogna à esse dichjintà nantu à l'avversu di a gravidenza nantu à l'impresa di i sensi indicati. Finu à 12 settimani, ogni donna à testamentu pò fà liberà l'impastu. Ma quandu 3 mesi passanu da u principiu di cuncepimentu, ùn hè più pussibile avè avutu l'avversu senza indicazione medica o suciale.

A lista di l'indikatori suciali hè chjaramente esse indiata à a lege è hè limitata à solu 4 punti:

  1. Se u gravidenza ghjè per risultatu di a violazione.
  2. Deprivazione di i diritti parenti di a donna in u tribunale.
  3. Truvà una donna incinta in i posti "micca tantu remota".
  4. S'ellu si durante a gravidanza a donna hè firmata una vedova.

U permessu per cunducta un abortu tali hè issuatu da u cunzigghiu medico nantu à a basa di documenti chì confirmananu a situazione suciale difficili.