Imatra - attraversu

Sì sittigh anni anu passatu da quandu a cità di Imatra hè stata fundata in a Finlandia, ma ancu in u cortu tempu stu successu hà sappiutu acquistà acquistati. Oghje, Imatra hè una cità moderna, in quale hà qualchì cosa per vede per i turisti cun visa finlandesa .

Posti interessanti in Imatra

Sicura chì l'attrazione principalu è più notu di Imatra hè una natura unica. U fattu hè chì a cità hè situata annantu à u fiumu Vuoks, chì hè cunnisciutu per i rapidi è u currusimu assai veloce. È a famosa cascata di Imatranskoski in Imatra da a civilizazione di u Finlandu mudernu era micca solu micca stanu, ma ancu diventata in u principale attraversu naturali. In u 1929 una stazione di putere di grande putente hè stata custruita quì, ma a cascata ùn hà micca sparitu, ma solu hà acquistatu un novu novu. A l'agostu è davanti à a celebrazione di l' annu novu in Finlandia, ghjè nanzu accumpagnatu da illuminazione è musica. U spettaculu hè stupente! L'estremitali turisti si ponenu nantu à a corda à un burduce borduzzu.

À un tempu quandu Finlandia era una parte di l'Imperiu Rusu, u Imatra Kulpyla Spa Hotel hè stata custruita in Imatra, in u territoriu di quale ci hè un parcu acqua di "Foresta magica". Da e finestre di sta loca hè un'altra vista di u circondu.

Hannu accadutu chì u ponte nantu à a presa in Imatra, l'spa-reminiscente di u casteddu è u parco di l'acqua sò quelimpiadi, perchè per i turisti chì venenu à questa cità finlandese, hè ancu difficultu d'imagine un locu più còmicu è adattatu per u locu.

Dopu u ponte, chì hè custruttu nantu à u dumperu, a gloria di u locu per adele à a vita era stata. Per parechji anni, persone chì anu decisu nantu à un attu terribili, vìanu quì à more. Probabilmente, sò attrautu quì da a bellezza è una qualita natura intimidante di u pitittu pitturante. In l'Imatra, ancu un munimentu per suicidiu, esecutatu in a forma di una figura di una donna chì lampò in l'acqua. Inoltre, longu i banche falanu e petre, nantu à quali parenti è amichi di suicidali scrive i nomi è i date di quelli chì avemu mortu.

Prus de Vuoksi praticamente in u centru di Imatra, ci hè a casa Kareliana - un museu apertu. Serà interessante micca solu per l'amatori di a storia, ma ancu per i turisti ordulari. L'aireatu più puri, paisaghji fantastichi, u culore chì aghjunghjenu l'eleven antichi careliani di casi di casa di legno di u XIX seculu, l'attributi di a vita, indifferenti ùn devi micca à nimu. Da u maghju à aostu, tutti pò ammanate i pittura, chì fate scene di a vita di u ghjornu di i campagnani Karelian, è di articuli interni chì anu statu priservatu à questu ghjornu.

Ci hè dui cresii in Imatra - a chjesa di e trè Croce è a Chiesa di San Nicolau u Mercatuur. U primu tempiu, custruitu in u 1957 da l'architettu Alvar Aalto, fù chjamatu dopu à trè catuzzi nantu à l'altare. Striking in a struttura è u numaru di Windows - quì sò i centu e trè! E l'effetti di luci chì si formenu migliure migliori di turisti è parrocchizeri à a chjesa.

A seconda chjesa, a Chiesa di San Nicolau a Maravilla, finu à u 1986 servìva com'è una capella, chì in u 1956 hè stata edificata sottu u prughjettu di l'architettu Toivo Paatel.

Quandu viaghjà à Imatra, guarda a visita u campu in Immola, chì in u 1942 fù visitatu da Adolf Hitler, invitatu à l'anniversariu di Mannerheim, u marisciale finlandese. Hitler li detti un carro. Ci sò ancu documentarii di stu avvenimentu.

Ci hè parechje musei in Imatra chì e cose puderanu interessà à: Veteranu di u Museu di a Guerra, Museo di l'Automobile, Museo di a Guardia di Frontiere, Museo di a Cumpagnia di Travail, Art Museum.