Cumu signu un libru comu rigalu?

Parirati, quale hè chì a firma di i libri ci hè un discursu, se vi esse in una età di tecnulughjani, Internet d'alta veloce è a dispunibilità di publicazioni elettronichi! Ma a testa chjina hè solu "pubblicazioni". È sò distinti da i libri stessu. L'ultimi - cù a so fragenza unica di cunfortu è stampu di u tempu, cù e so pezzi tangibule è i ligami pesci, cù i so volumi massivi è fonti tipografichi - sò capaci di creà una atmosfera è di l'umore, mentri l'anziani sò solu mediate l'informazione impersonal. In ogni momentu, era u libru chì hè statu bè ragiunatu u bon rigalu per l'amicu o parente, è ancu un maestru o un diploma . Vulete rinfurzà l'effetti di un libru "vivu" - abbanduneghja i brami nantu à u libru cum'è rigalu.

Regoli ginirali per a firmaru i libri

Semu devi esse nutatu chì ùn sò micca stati riguli riguardu. Recomanazione unu: a firmau nantu à u libru cum'è un donu deve esse pulitamente è utilizendu tinta negra o blu. Un muvimentu interessanti ponu esse l'usu di una pinna di balla, ma una pinna fina, chì farà qualsiasi scrizzione più perfetta è aristocrática.

In quantu à a lucazione di a firma, invece, cum'è regula, u primu flyleaf hè utilizzatu per ellu. In questu casu, a inscritta stessu pò esse o rigistratu horizontale o à un angulu. In ogni casu, i linii deve esse liperivi è parallele, è e lettere - cumu dirittu è legibile.

Cuncirnendu u cuntenutu di a signatura, tradutivu cuntene l'infurmazioni "di quale", "à quale", "in onore di ciò" è a data. Ma sè ancu vulete più persunalizà u vostru rigalu, aghjunghje parechji fili à u testu perchè chì pensate chì stu libru era u dirittu per u culprit.

Cusì, ùn ci hè micca un canoni riguardu à cumu fà cumerciate u cartellu rigalu. A principal hè di ricurdà di i vantaghji di l'edizione stampata è di sguillà in a vostra firma: per fà u regalu comu persone persu. L'unicu regule riguardu di l'etiquette (è sensu cumunu) - prima di firmà un libru di rigalu, assicuratevi chì ùn avete micca una mostra antica in i vostri mani! Inutili, u valore materiale di u lottu serà persu perditi permanentemente.