Cumu si libbratu di una fasciculata?

Se avete pricatu per prevalerate chì sì un incontru , ùn hè micca ghjallindu per esse attu. Per affecherà stu fenominu, bisognu di ricumpendarie infurmazioni, perchè e inept actions ùn pò micca aiutà.

Puderaghju dispensa da u spell?

Da l'ortugrafia, pudete è deve esse eliminata, perchè ùn ùn porta micca guariscenza. Ma ùn panicu. L'ottima scelta hè di cuntattà u maestru di fiducia chì furnisce i servizii magichi. Ùn hè sempre sicuru per interferiscenu indipindente in such strutturi sottili. In casu, se a magia superimpiunata hè piace u debule, da tù stessu pudete esse cumu nantu à a liberazione di l'amuri di l'amore.

Cumu per liberà di u spellatu?

Dà si un impurtante sughjettu o una "putia nazziunali domestica" hè imposta, valuta a scelta di e misure. S'ellu ci hè insosmu è pesce di pesce, una vista pèrdita, un aghjustatu è l'attrazione à un omu diventa manic - hè un ingudu forte di magia negra. In questu casu, hè megliu per andà à un spéciale senza esame.

Sè stà fughjutu , l' apatia altrite cù iperattività, è attrae à u charmer, ma cuntinuate à vive una vita normale - questa hè una intervenzione màggica simplice, hè assai possibbili per derroti. Pigliate e manere di disperse da u spell.

Rituu cù i icone

In a matina u venneri, cullà a prima, ùn biite micca o manghja, ùn parlanu micca è ùn fà nunda. Venite à a chjesa, cumprà una cannila è vai per l'icona, vicinu à quale poniate vandalassi pè u ripusu. Chjama a candela è toccu a flammariu di u focu di ogni cannelluna chì si crede, dicendu: "Pigliate cun voi, persone di Diu, una passione furzata da quale l'eslavu (a) (nomu chjamatu) hè eslavante. Tù - pace di i muli di a terra, è à mè (ella, ellu) - da a passione di i pecuri. In u nome di u Patre è di u Figliolu è di u Spiritu Santu. Aspettu un pocu di volte per creme a candela per un pezzu.

Rituu cù u salitu

Pour sal about the pan and heat on heat medium. Sì si cumencia à scuru, hè un signu di un corpu di l'amore. Pour some salt in u platu è mette nantu à u ritimu di a persona chì era fascinatu. A photo deve esse faccia. Dici: "U salitu hè biancu, u sali hè neu, pigliate da u servitore (a) di u malincunione di u Dieu (s). Pigliate tuttu ciò chì hè statu dichjaratu, manghjatu cun l'alimentazione, drunkatu di l'acqua, presa cù un guarnimento. Fate l'olfattu per a terra, dissolve in l'oceanu infinitu. U lock hè à u fondu, è a chjave hè in bocca ". Trasferisce a photo à u salinu è ripite a trama.

Repetite u prufilu sanu tutale di trè ghjorni in una fila, senza cambià una foto o sali, è u quartu ghjornu, scaricate u salinu - hè megliu per intruitu in u pianu da a casa. Ùn tiragmalà u ritimu o ellu ùn sguassate da i vostri ochji.

Queste tecniche aiuta ancu aiutà à a quistione di cume u liberatu di u spellu di un maritu o d'una altra persona vicinu, chì hè statu fatta una fortuna.