Vestuti di u XVIII sèculu

A moda hè a marca prima più visibile di una sucità chì anu u so propriu carattaristichi specifichi in diversi parti di u mondu. Stu cuncettu hè assai volatile è cambiatu rapidamenti. Parechji eminenti diseggiani anu impegnu à circà novi soluzioni è idee chì pò succisse à a sucità in a sucetà. Hè nutate chì a storia di a moda hè più vechja cum'è a storia di u costume. Accuminciau cù u tempu chì una persona hà scupertu u significatu di a robba è hà cuminciatu à rifirisce a so funzione stylise è estetica. Parechji ùn anu mancu fà imagine, cusì elegante è fascinante era a moda di u seculu XVIII.

Caratteristiche un vestitu di donna di u 18u seculu

A mità di u seculu XVIII in l'arte, l'esame rococcu hè affirmatu, chì cumpletu u sviluppu di u Baroccu. A filosofia di u rococu era determinata principarmenti da e donne, postu chì in questu tempu a "feminizazione" di a cultura si produciu, è a bella meza di l'umanità hà iniziatu à realizà un progressu fenomenale in diverse rami di l'arti. I roti d'aristucratici di e donne eranu refinati è sensuale. U vestitu femminiliu di u XVIII seculu permette à appressu à a strada di a figura di porcellana elegante, salizzendu a cinta di a cintura, a rotundità di e cosce, a tendernità d'armi fragili è spalle.

I vestiti antichi di u XVIII sèculu fossinu di fogli in caccia, chì sò sopurità da i corsethi è i scheletri. Ùn era micca tondi, ma ovale in forma. In quantu u corpu, ellu stinni è pigliò a forma di un triangulu. I Cascate di lace, è ancu parechji volte scorciate abbastanti abbastanza di vestiti di u XVIII sèculu è diventenu un adornu di l'era. Inoltre, i fiori è artificiale sò attivamente utilizati. U stilocu rococcu cole a donna à u centru di l'attenzione è hà fattu u centru di piacè, è ella, à u turnu, ùn era micca contru. E donne di quellu tempu s'hè rializatu u so attrattu è incantatu e cose cunflitti cagiunati.

Eccu, i travagli di e donne di u seculu XVIII eranu carattirizzati da:

In quantu à i tessili, u vestitu in l'estilu di u seculu XVIII era generale di satin è satin. Cum'è una vestita di l'uttina era utilizzata un mantellu, chì falò liberamente da i spalle. Signori speziale per i so cavaleri sò stati dati per dames cù l'aiutu di fanciuti, d'acchiatura e di guanti. Fascinanti vestiti di u XVIII seculu eranu supplementati da una bundanza di ghjuvedi, è in Venise cun ancu mascarelli chì eranu troppu micca solu in i vacanze, ma ancu in a vita di l'annu.