Cumu scelta una ruta da casa à a scola?

Per a salvezza di u mumentu di u zitellu annantu à a strada di casa in u scudu è di ritornu, i genitori necessanu sapè cumu scelta sta strada nantu à carta cum'è aiutu visuale. In certi istituzioni istrutturali este es un requisitu ufficiale per ogni studentu, è un pianu di scrive hè affascatu in a cartera di l'studiente.

Fighjemu in una versione senzilla di manera di fà una ruta da casa à a scola. Prima, i genitori scacciau, è dopu ch'elli stanu nantu à a terra cù u zitellu. In u culleghju, l' alumna fa ellu stessu.

Maestru-classi: cumu scelta una ruta da casa à a scola

Per queste travagliu simplici avemu bisognu: una carta di carta A4, un capu, un lipice simplice è culore:

  1. À un fogghiu di carta, fate un quadru un pocu menu ca u listinu stessu, avendu ritrotu da u bordu circa un è medio centimetri. Dui ligami distingenu i strade - una longa longa è curretta trà edità. Rettangles denote l'edificiu residenziale di u distrittu, una di quale hè a casa in quale l'u studiente tene.
  2. Linii d'un altru culore chjassu percorsi di pedestrianni in i dui banni di a strada. Anu esse digià u viaghju. In u cantonu superiamandemu l'indicazione di a scola è u stessu scola.
  3. Cù l'aiutu di crucialli, avemu marcatu i punti finale - casa è di a scola. Aghjulannu cun una linea spotted. In u locu duvore chì u zitellu cruci, a so zebra è a denominazione di semafori.
  4. Nant'à un latinu distinti di a stradale avemu un altru duminiu immubiliarii, u passatu chì u zitellu passanu ogni ghjornu - un grandiu ipermericu, è in tutti i stradelli di strada. Una linea semicircular incorrecta marca l'area di u parcu vicinu à a scola.
  5. In a parte libera di u fogghiu, ghjustu contru a casa induve a vita di u gruppu, avemu marcatu u stadiu è u travagliu di pedestrianu dotatu da semafòricu. U zitellu sanu chì sia pudete avè solu per passà a zebra.
  6. Dopu culore a nostra ruta, indicendu u zitellu, cumu si andà da a casa à a scola, chì ùn hè micca difficile sculaccià. Linna punta di punti bianchi seguitanu a strada, abitazioni, scola, parco, stadiu, vendita, tuttu hè duvutu di parechji culori.
  7. Avà, in scritti grandi littri, avemu signu l'ogetti.

Comu pudete vede, ripurtendu a percorsu da casa à a scola hè bella. Passendu cù una carta in i so mani sopra a ruta indicada, u zitellu sera più faciule per ricurdari a zona perikinosa.