Sangue dopu a menstruazione

Circa u 30% di e ragazzi, almenu una volta in a so vita, anu spertu una situazione chì dopu à a fine di a menstruazione di novu avè principiatu spotting. A maiò parte di e donne in questa situazione sò teme, ma di volte una petite alta da u sangue in elli hè una variante di a norma.

In questu articulu, vi diceremu per quale chì ci sò situazione chì u sangue dopu a fine di a menstruazione, chì di questu hè normale, è in quale casu hè necessariu d'urdinà di cunsigliu cun mèdulu.


Perchè si traschera dopu a menstruazione?

Sì avete solu un pocu di sangue, circa una settimana dopu à u periodu menstru, probabbilmente chistu, hè un purgamentu intru menstruali ordinu. Nurmalmentu, pò inizià nantu à u 10-16 ghjornu di u ciculu è hè un moco di vini di sangue. Tali emissioni ùn dura nè più di 3 ghjorni è ùn dà micca una donna ansietaria speciale. In questu casu, ùn deveru bisogni solu di utilizà pads di ghjornu di prima.

Talesi cundizione ùn deve micca di trattamentu à un ginunu, si passa per ellu stessu dopu un pocu tempu. In tutti l'altri casi, sopratuttu se a zitella hà largu di sangue di a menstruazione, è tira un abdomenu più minimu, avete bisognu di cuntattu cù una cunsultazione di e donne. Dopu à esaminà è à guidà un eccettu detallatu, u duttore puderà stabilisce e seguenti motivi di l'apparizione di alta cun sangue dopu à a menstruazione:

Infine, altri cù vilidi di sangue in ogni fase di u ciculu, ancu sùbitu dopu à a fine di a menstruazione, puderanu indicà u cancer cervicule è altri malati oncologici. Perchè u diagnosticiu puntuale hè assai impurtante in u trattamentu di malatìa neoplasma, ùn viaghjanu più tardi visità un medico - cuntattate una cunsultazione di e femicili immediatu quandu si senti senza richetu.