Cumu lavu a to bagnera beni - cunsiglii simples per sguassà tacchi

Cù l'iniziu di u clima fretu, l'outermana più famosa hè un mantellu chì hè fattu di diversi materiali. Durante i medichi, pudete fà affruntà una variità d'impurezzi chì ponu sproto a cosa. Hè impurtante per sapè per lavaparè u mantellu per esse u prisentazione di a presentazione di u pruduttu.

Cumu lavu a mantellu in casa?

Per minimisà u risicu di dannu à a vestizione straniera, hè megliu di sceglie un lavatu di mani. Se a contaminazione hè lucali, puderà lavà l'area individuali. U più spessu i spots sò nant'à i manichi, u collu è in l'area versu i borse.

  1. A pulitica di u mantellu, quellu di u lavu di i spazii ndividuali, si svolga cù un solu speziale di gelu o saponu. Aduprà cù un sbagliu rasellu, esercitu movimenti accurati. Uttenite per 20 minuti. Duranti questu tempu, a soffiu s'ammugghiava, è e maniche scorri appuntamentu. Elimine u residualità di soap using a sponża umda.
  2. Circate se hè pussibule di lavà a stemma è a manera di facenu correlatu à a mani, vale nantu à qualchi dettu. Se a ropa suprana hè volosa, eseguite u prucedimentu in u bagnu, altri a furbelle ancu a pelvis. Utilice l'acqua calda cun una temperatura di più di 40 ° C. Aggiunza un detergente limu è posa un mantellu in a suluzione. Hè necessariu di lavallu dopu chì i vestiti sò assai saturati da umidità. Ùn aghjunghje micca assai, perchè pò perditu a so forma. Rinvule parechji volte, finu à l'acqua diventa chjara. Squeeze u mantellu cù cura e, appicca, sguassate seccu.

Cumu lavu una cappella di cachemire?

I roti di questa ucechje l'aspetta chic è deve una cura particularmente dolce. Hè strettamenti pruibitu di emprarce scrubbi difficiuli per a limpieza cashmere, perchè e apparizione speciale sò usati per sguassà a polvera. Ci hè uni pochi cunsiglii per lavavvi un mantellu di cachemire :

  1. Per caccià i mancui di grassu nantu à prudutti di culori scuri, l'usu di gasoline per a limpieza. Da l'internu à l'arghjintinu di u situ, attachete un napkin, è cù l'altri muguli rotulani, limpi l'area di prublema cù un swab di cuttuni dipped in gasoline. Scaricate e prucedure finu à limità.
  2. Sì a mansa di grassu hè colpi nantu à un lignu liggeru, anu sprinkled cù u talcatu è prestu "beat in". Abbiate u pruduttu per 12 ore, è poi utilizate un pile bruscelu per sguassà eliminà qualunqui residuale di talc.
  3. Per sguassà contaminanti di qualsiasi tipu, una mischia di ammonia è glicerina hè aduprata, cù i ingredienti in una ratio 1: 2. Cù u pruduttu finitu, trattate a tacca, è po pulita cun acqua savore.

Cumu lavu un capru di lana?

I mètti per aduprà i prodotti di lana sunnu sìmuli à quelli cunsiderate prima. Inoltre, ci sò altre modi unichi per lavurà capigli di lana :

  1. Se una tina greasy s'hè furmatu, pudete pruvate di sguassà cù l'aiutu di a temperatura. Cubra u locu di a contaminazione cù i mandarini bianchi è u ferru di punta. Sì parte di u grassu hà trasmessi à a napkin, repuratu è repite u prucedimentu.
  2. Serà interessante per amparà à lavaricari un mantellu di lana, se manchi di cafè o tè si sò stati pusati. Per a pulitica, pudete aduprà una solu suluzione è l'alkohol, cunnette i cumpunenti in proporzioni ugguali.
  3. Sì vultatu u vinu nantu à un mantellu, ùn serebbe disperttore, perchè avete bisognu à omplinu tuttu cù u sali è si allora un momentu. Dopu à quessa, agitava è di asciugare cun una sponża freti.

Cumu lavu una mantella drachica?

Se ùn hè micca pussibule di piglià u pruduttu à un pruduttu seccu, pudete utilizà i metudi di casa.

  1. Per a lavurazza sicca, prima caccià i dust e villi cù un sbagliu. Dopu questu, fate un poju di lavatu in u spaziu di a contaminazione è a frecce cù una spugna. Restana solu un capelli per rinforà e manche.
  2. U lavatu di u lavare in casa hè utilatu in a presenza di spazii complexi. Prima, preparate una soluzione di savonu è, muzzicannu u pezzu in questu, trattatu l'area di prublema, eseguisce precise mozius circolari. Per sguassà e reste di a suluzione, pudete aduprà una toalla di cuttuni umidità.
  3. Se u collu hè assai riccuduci, poi diduci u salinu è l'ammonia cun una ratio 1: 4. In a suluzione, hà travagliatu l'spugna è prucessa a prublema.

Cumu lavu una cappella di poliester?

Prudutti di poliester pò esse puliti da a manu o in u carru. A primi opzione hè cunsiderata più affidabile in u termine di sguassà e manchie. Per quellu chì interessanu, sese permettenu lavuranu u mantellu da a manu è cumu fà cumu ghjustu, cunzidira li siguenti suggerimenti:

  1. In acqua calidez, diluce u puleu per fà una solu solu solu. Pudava u mantellu è lasciarà quarchi ura. Dopu questu, si ferma lavorà bè, parechji volte di cambià l'acqua, ligeramente chjinatu è fate nantu à u bagnu.
  2. Sì a robba t'hà mancià grasosa, da elli si deve esse lavatu cù savore di salti è lavanderia. Per rinforà a tinta di tinghje, un metudu simplice è uriginale fà: arrughjavvi u locu cù un vernice è di ferru per un tela di cuttivinu neu.

Cumu lavatu un mantellu di tergo?

Ancu u materiale prisentatu hè durable è durable, tenete una cura particulari. Ci hè una quantità di reguli cumu fà un colmu di velvete , in presenza di spichi spiciali:

  1. Per rinfrescà rapidamente maniscalchi freschi, utilice un rasu di gomma o un gratianu stampate di carta.
  2. Lavu u tullu in a presenza di i posti stale hè realizatu cù una solu solu saprina, chì deve esse pulita cù a terra. Altra opzione - l'usu di l'alko mèdicu o una solu suluzione debbula.
  3. Molti sò sbuccerati, ma u grassu da u velu pò esse sguassati da u tufu di pane currente, chì deve bisognu di e prubblema à e zoni chì u grassu pò assicurà.

Cumu lavu una tela di mantellu di Bologna?

Unu di i più pratichi è populari hè a ropa di vendita di Bologna. Sè a francetta a nuvida di l'umicidi, pudete fà senza limpezzu finitu.

  1. Sì a tacchìa di greta hè stata sola, uttene u sapunaghju di a robba, chì sapia l'aria di u prublema di u tecido è lasciate da a notte. Allora lavu in u modu d'abitudine.
  2. Piglia a mantega in a presenza di manchje vechji pò esse cù l'aiutu di u fèticu di patata, chì deve esse in un state caldo. Importa a contaminazione è lasciate per un tempu. Dopu questu, rinfriscà i rossi di fècheru cun un pappu secu per secà u pruduttu.
  3. Per rinfreschi u glossu greasy, usa l'acitu di tavuletta in quale avete bisognu à un pappu di cuttuni è i camminava à i siti problematiques.

Cumu lavu un mantellu nantu à un holofayer?

Se parlemu di u cumpletu, questu hè un material sinteticu, è ùn hè micca teme di qualcosa, perchè elettu u mètudu di pulizia, cunzidira à a qualità di u teatru supraniore. Se interessate nantu à lavurisce u mantellu in casa, vale da sapè chì i prudutti ponu esse imbuttitatu di un certu tempu, è sopratuttu i zoni manchati sianu spazzate cù una sponza brutta o pezza. In quantu à a rimuzzioni di tacchi, hè pussibule alcune qualchì metu adattatu per u tessuti superiore. Filler ùn teme micca di alcunu químicu, ma a superficia pò digrassi.

Hè pussibule di lavari un mantellu in una machina di scrivitezza?

Per una contaminazioni ferma hè auturizata per passà aduprà a machina. Innota chì i prudutti puri è cachemires sò solu permessi di esse puliti in puliti. Per capiscenu s'ellu hè pussibile di lavà un mantellu in un lavatu è cumu per fà cum'è currettamente, hè necessariu d'observà un certu numaru di reguli:

  1. Prima, verificate chì u teatru ùn manca, perchè chì purghjite un locu pocu è se l'acqua ùn hè micca macchiatu, allura u lavu permette.
  2. Eliminate i partii removing, aghjunghjenu tutti i fasteners è girannusi u giacca. Cogliu in un rollo falatu è mandi à a manu di tamburini.
  3. Scegli solu un detergenti liquidu, è ancu shampoo per i zitelli, è in micca nant'à u casu supere l'annunziu permessu, altri chì a cosa si deterassi.
  4. In a struzzione di lavurisce u mantellu, hè indicatu chì dopu à a fine di u prucessu, hè necessariu di piglià un vestitu è ​​pèndite nantu à e perchè. Innota chì hè pruibitu spiccà.
  5. L'asciucanti deve esse fattu in una area ben ventilata o fora di l'altru. Duranti questu, aghjustau regularmente è liscia u capru. U vitamentu si deve esse fattu quandu u tissutu hè sempre mojado.

Questu modu utilizate per lavà a tò capelli?

I prublemi di lavamagna sò direttamente ligati à a cumpusizioni di tela di i vistimenti. Hè permessu di appiecà solu un modu delicatu o manual, ma spressione è siccà in a maiò parte di i casi sò pruibiti.

  1. Si u capru hè pulitu, in quali ùn ci hè micca più di u 65% di la lana naturali, u regnu di temperatura ùn deve esse micca più di 30 ° C, altri chì u tessulu pò deformà o s'assettanu.
  2. Lavu di un mantellu in una lavatrice, si hè fatta di drape, hè realizatu à una temperatura di più di 40 ° C.
  3. Se u pruduttu hè fattu di poliester, u regnu di temperatura ùn deve più di 40 ° C.
  4. Quandu lavu una stemma di un holofiber, nota chì a temperatura ùn deve esse più di 60 ° C. Hè impurtante di utilizà un aclaramentu supplementu, è hè ancu permettenu di sicchi è spine in una machina di scriviri.
  5. Se interessate nantu à lavurisce un mantellu da un tela di bologna, hè vale à dì chì a temperature deve esse à 30-40 ° C. I stessi indicatori sò usati per i prudutti di purificazione da velore è poliester.